-
X-Received: by 2002:a0d:d64d:: with SMTP id y74mr10176793ywd.314.1569764432490; Sun,
29 Sep 2019 06:40:32 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a0d:d64d:: with SMTP id y74mr10176793ywd.314.1569764432490; Sun,
29 Sep 2019 06:40:32 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.hi
ghwinds-media.com!o24no127325qtl.0!news-out.google.com!x7ni230qtf.0!nntp.google
.com!o24no127321qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!no
t-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 29 Sep 2019 06:40:32 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5d908db3$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.222.57;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.222.57
References: <qmlo44$vml$1$Janusz@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<5d8f0880$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<qmo3u4$ubd$1@dont-email.me>
<1...@g...com>
<5d8fa5cd$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <qmoj6v$ral$1@dont-email.me>
<5d8fd4dc$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<qmpm01$mgd$1@dont-email.me>
<5d9067ae$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<qmq01l$avg$1@dont-email.me>
<5d908db3$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 29 Sep 2019 13:40:32 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3089
X-Received-Body-CRC: 1701143311
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663054
[ ukryj nagłówki ]Bo plynnosc jest najwazniejsza jesli idzie o zanieczyszczanie srodowiska. Jeden
pieszy moze zatrzymac kilkanascie kilkadziesiat samochodow, chociaz moglby 30 sekund
poczekac. Kilkadziesiat samochodow ruszajac wytworzy nie tyle spalin ile by
wytworzyly jak by przejechaly a kilkadziesiat razy wiecej. Przecietny sredniej
wielkosci samochod osobowy w momencie ruszania ma chwilowe zuzycie paliwa na poziomie
50-80 litriw na godzine. Duzy osobowy i dostawczak moze miec w takiej sytuacji do 150
litrow na godzine? Na dodatek jest to najbrudniej spalone w silniku paliwo. Taka jest
uroda napedu spalinowego. Na dodatek sejm stanal na wysokosci zadania i uznal ze nie
ma potrzeby zmieniac istniejacych przepisow ktore pieszemu czekajacemu na przejscie
czy zblizajacemu sie do przejscia pierwszenstwa nad samochodem ktory do przejscia sie
zbliza nie daje. Przy takim stanie prawnym kierowcy nie wolno sie zatrzymac zeby
przepuscic pieszego chcacego wejsc na przejscie. W przypadku kiedy kierowca wyczuwa
ze pieszy moglby wejsc pomimo ze jest to zakazane ma pelne prawo uzyc sygnalu
dzwiekowego zeby go ostrzec zeby nie wchodzil.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.19 17:00 Kviat
- 29.09.19 17:30 Zenek Kapelinder
- 29.09.19 18:34 Kviat
- 29.09.19 18:49 CTP
- 29.09.19 19:08 kk
- 29.09.19 19:52 Kviat
- 29.09.19 19:59 Budzik
- 29.09.19 20:06 kk
- 29.09.19 20:08 kk
- 29.09.19 20:38 kk
- 29.09.19 20:39 kk
- 29.09.19 20:46 Kviat
- 29.09.19 21:00 Kviat
- 29.09.19 21:02 Queequeg
- 29.09.19 21:26 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=