eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginieRe: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
  • Data: 2019-09-29 15:40:32
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bo plynnosc jest najwazniejsza jesli idzie o zanieczyszczanie srodowiska. Jeden
    pieszy moze zatrzymac kilkanascie kilkadziesiat samochodow, chociaz moglby 30 sekund
    poczekac. Kilkadziesiat samochodow ruszajac wytworzy nie tyle spalin ile by
    wytworzyly jak by przejechaly a kilkadziesiat razy wiecej. Przecietny sredniej
    wielkosci samochod osobowy w momencie ruszania ma chwilowe zuzycie paliwa na poziomie
    50-80 litriw na godzine. Duzy osobowy i dostawczak moze miec w takiej sytuacji do 150
    litrow na godzine? Na dodatek jest to najbrudniej spalone w silniku paliwo. Taka jest
    uroda napedu spalinowego. Na dodatek sejm stanal na wysokosci zadania i uznal ze nie
    ma potrzeby zmieniac istniejacych przepisow ktore pieszemu czekajacemu na przejscie
    czy zblizajacemu sie do przejscia pierwszenstwa nad samochodem ktory do przejscia sie
    zbliza nie daje. Przy takim stanie prawnym kierowcy nie wolno sie zatrzymac zeby
    przepuscic pieszego chcacego wejsc na przejscie. W przypadku kiedy kierowca wyczuwa
    ze pieszy moglby wejsc pomimo ze jest to zakazane ma pelne prawo uzyc sygnalu
    dzwiekowego zeby go ostrzec zeby nie wchodzil.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: