eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŻodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginieRe: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Żodyn się tego nie spodziewał, żodyn że pieszych więcej zginie
    Date: Sun, 29 Sep 2019 12:12:04 +0200
    <5d8fa5cd$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <qmoj6v$ral$1@dont-email.me>
    <5d8fd4dc$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <qmpm01$mgd$1@dont-email.me>
    <5d9067ae$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 29.09.2019 o 10:13, Shrek pisze:
    > Po trzecie to mimo (albo dzięki) uswiadamiania
    > naszych rodaków co do tej kwestii, statystyki mimo wszystko się
    > poprawiały (i doszliśmy do ściany, gdzie bez zmiany przepisów i
    > pałowania debili pokroju zenka dalej już nie pójdziemy).
    trochę się nie zgadzam. 100% wypadków na pasach, wynika z tego ze
    kierowca miał się zatrzymać i tego nie zrobił ORAZ pieszy nie spojrzał
    czy kierowca to zrobił. MUSZĄ zajść dwa warunki. rygorystyczne
    przestrzeganie jednego z nich, niesie konsekwencje w postaci jeszcze
    mniej płynnej jazdy, jeszcze większych mandatów.... Konsekwencje
    poniesie całe społeczeństwo, ale nie wprost.

    > Kto miał
    > zmądrzeć już zmądrzał. A debili co twierdzą, że pierwszeńswo dla
    > pieszych oznacza w istocie znak ustąp pierwszeństwa, tylko ustawodawca
    > postanowił sobie zażartować z życia ludzkiego i nazwał to pierwszeńtwem
    > należy pałować mandatami po 500 PLN + puinkty (bo więcej się nie da) w
    > przypadku prób tłumaczenia się. A w przypadku recydywy lejce na rok z
    > bani. Jak to nie pomoże to skierowanie do psychiatry.

    niestety, a może stety, pierwszeństwo zawsze oznacza to samo. I ja,
    biorąc pod uwagę tych co stracą życie na pasach, wolałbym aby traktować
    pierwszeństwo pieszych jak trójkątny znak drogowy. nie twierdze czy to
    jest lepsze czy gorsze. z pełnym przekonaniem twierdze że to uchroniłoby
    setki istnień.

    > A co do wyroku...  nie widzę sensu wsadzania strażaka do pierdla.

    doczytałem resztę, strażak swoją postawą trochę się o taki wyrok prosił.

    ToMasz