-
Data: 2013-11-07 12:21:29
Temat: Re: Znowu ronda :) Znak C-12
Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-11-07 07:56, Myjk pisze:
>>>>>> Twoja teoria: jedno skrzyżowanie - jedne zasady
>>>>>> Trzeba jeździć jak na zwykłym skrzyżowaniu, tylko należy ignorować art
>>>>>> 22 ust 4, no i nie używasz na nim kierunków. Znaczy się używasz ale
>>>>>> mimo
>>>>>> że jedziesz w lewo to sygnał dajesz w prawo. Prościzna prawda?
>>>>>> Normalne
>>>>>> skrzyżowanie...
>>>>>>
>>>>>> Moja teoria: Jedno skrzyżowanie z podrzędnymi skrzyżowaniami (lub
>>>>>> zespół
>>>>>> skrzyżowań)
>>>>>> Każdy zjazd traktujesz jako podrzędne/oddzielne skrzyżowanie,
>>>>>> kierunków
>>>>>> używasz gdy zmieniasz pas (np. z wewnętrznego na zewnętrzny) lub
>>>>>> zjeżdżasz z ronda, trzymasz się ściśle art 22 ust 4. Tyle.
>>>>>>
>>>>>> Niemniej Ty uważasz, że Twoja teoria jest lepsza, prostsza i
>>>>>> bezpieczniejsza "bo nie ma osobnej definicji dla ronda" i "nigdzie nie
>>>>>> napisali, że możliwe jest by był zespół skrzyżowań lub skrzyżowania
>>>>>> podrzędne". Proszę Cię, odłóż na chwilę upór i dumę i raz jeszcze
>>>>>> przeanalizuj obie sytuację. Pierwszą, w której jeździsz inaczej niż na
>>>>>> zwykłym skrzyżowaniu (kierunki jazdy i sygnalizowanie manewrów) i
>>>>>> musisz
>>>>>> ignorować przepisy PoRD (22.4) oraz drugą gdzie jeździsz dokładnie i
>>>>>> zgodnie z przepisami i poprawnie sygnalizujesz manewry.
>>>>>>
>>>>>> Myjk - twierdzisz wszyscy wokół Ciebie się mylą. Instruktorzy WORD,
>>>>>> inżynierowie GDDKiA (czy kto tam buduje te ronda), policjanci.
>>>>>> Oczywiście, że nie są nieomylni, ale wszyscy na raz, w setkach tysięcy
>>>>>> przypadków? Zastanów się dobrze zanim kogoś na tym rondzie skrzywdzisz
>>>>>> (lub siebie).
>>>>> Daruj sobie takie żenujące "chwyty"
>>>> Ale przeanalizowałeś tak jak prosiłem? Dalej się upierasz, że Twoje
>>>> rozwiązanie jest prostsze, bezpieczniejsze i bardziej zgodne z
>>>> przepisami?
>>> Czy ty w ogóle rejestrujesz co się do ciebie pisze? Przeanalizowałem na
>>> długo przed twoją "prośbą" będąc jeszcze po *twojej* stronie barykady.
>>> Nie
>>> napisałeś NIC nowego w temacie, o czym bym wcześniej nie wiedział i nie
>>> przemyślał.
>> ale wnioskami i przemyśleniami się nie podzielisz?
> Cały ten wątek dostarcza wystarczająco dużo przemyśleń i wniosków.
> Więcej się już napisać nie da.
Ja tylko proszę byś określił się jasno - która z opisanych przeze mnie
wcześniej koncepcji jest prostsza, bezpieczniejsza i zgodniejsza z
przepisami? Tylko tyle proszę. Jak do tej pory to nie określiłeś się jasno.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.13 07:09 Karolik
- 09.11.13 08:55 Karolik
- 09.11.13 09:03 Karolik
- 09.11.13 11:52 Karolik
- 09.11.13 17:59 Karolik
- 10.11.13 02:02 Karolik
- 10.11.13 09:45 Akarm
- 10.11.13 10:12 Karolik
- 10.11.13 11:11 Akarm
- 11.11.13 08:01 Karolik
- 11.11.13 08:10 Liwiusz
- 11.11.13 09:08 J.F.
- 11.11.13 09:37 Karolik
- 11.11.13 09:55 Liwiusz
- 11.11.13 10:03 Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=