  • Data: 2013-11-09 08:55:24
    Temat: Re: Znowu ronda :)
    Od: "Karolik" <n...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1gl5zeraodmwj$.dlg@myjk.org...
    > Sat, 26 Oct 2013 13:25:14 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Może on (jak i ja) z tych, co po prostu zjeżdżają ze skrzyzowania kończąc
    > tam manewr rozpoczęty przed skrzyżowaniem --

    > Pozdor Myjk

    Tak jest na zwykłym skrzyżowaniu. Rondo nie jest zwykłym skrzyżowaniem.
    Tu obowiązuje ruch okrężny i będąc na rondzie masz do wyboru tylko dwa
    kierunki,
    albo kierunek na wprost, czyli dookoła wyspy, albo kierunek w prawo.
    Przed rondem masz zająć odpowiedni pas i tylko wtedy trzeba zastanowić się
    czy jest zamiar skrętu w lewo. Na rondzie tego już nie ma, bo obowiązuje
    ruch okrężny i jazda tylko na wprost lub w prawo.