-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 28 Oct 2013 23:34:45 +0100
From: PlaMa <m...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101
Thunderbird/25.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znowu ronda :)
References: <52678cbe$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<526a56b7$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
<526a5aa3$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<526a68f4$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
<526a7392$0$2166$65785112@news.neostrada.pl>
<l4eq8p$719$1@node1.news.atman.pl>
<526af1dc$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<l4ioso$5pl$1@node1.news.atman.pl> <15hai3u4y62jp$.dlg@myjk.org>
<526e7ed3$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<1rhjty5by6to1$.dlg@myjk.org>
In-Reply-To: <1rhjty5by6to1$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131028-1, 2013-10-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 22
Message-ID: <526ee688$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.145.57
X-Trace: 1382999688 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2285 83.12.145.57:11779
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508941
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-28 18:34, Myjk pisze:
> Ale co regulują? Jak jedziesz lewym, a na obszarze skrzyżowania jakoś
> lądujesz na prawym, to znaczy że zmieniasz "gdzieś" pas ruchu (i taki
> manewr jest w przepisach łącznie z konsekwencjami).
Mam nadzieje, że obejrzałeś rysunek, który wykiełkował w tą gałąź dyskusji?
http://www.tinypic.pl/p1mg3b96k3p3
Mamy tu 2 tematy:
1) wjeżdżasz na rondo lewym pasem, na rondzie zajmujesz wewnętrzny pas,
następnie dajesz prawy kierunek, przepuszczasz wszystkich na zewnętrznym
pasie, wjeżdżasz na zewnętrzny pas i objeżdżasz nim rondo.
Wg tego co piszesz, to jakie konsekwencje z przepisów mi grozą za taką
jazdę?
2) wjeżdżasz na rondo lewym pasem 10 sekund przed osobą na prawym pasie.
Zajmujesz zewnętrzny pas i dalej kontynuujesz jazdę tym pasem. Jakie
konsekwencje z przepisów mi grozą za taką jazdę?
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.13 22:33 Gotfryd Smolik news
- 28.10.13 22:26 Gotfryd Smolik news
- 28.10.13 22:56 Gotfryd Smolik news
- 28.10.13 23:17 Gotfryd Smolik news
- 28.10.13 23:08 Gotfryd Smolik news
- 28.10.13 22:43 Gotfryd Smolik news
- 29.10.13 00:04 RoMan Mandziejewicz
- 29.10.13 01:33 Karolik
- 29.10.13 01:34 Karolik
- 29.10.13 07:37 Artur Maśląg
- 29.10.13 07:45 Myjk
- 29.10.13 07:51 Myjk
- 29.10.13 08:46 robot
- 29.10.13 09:38 Myjk
- 29.10.13 09:39 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=