    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu o Polsce (by US)
    Date: Sat, 18 May 2013 22:18:24 +0200

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kn8lfk$t7a$...@n...news.atman.pl...

    > Drogi maja dobre, a napewno lepsze. To jest poradnik dla ludzi, ktorzy
    > moga sie wybierac do Polski. I co, zle jest napisane? Dla Amerykanina,
    > ktory zobaczy co sie tutaj dzieje to moze byc szok. I tak jest zbyt
    > lagodnie wszystko opisane. Tutaj oddanie 10 km drogi, ktorej gdzie indziej
    > nie nazwano by autostrada

    Bo ponieważ?
    Jest dokładnie odwrotnie - to większość autostrad na świecie, zwłaszcza
    takich kilkudziesięcioletnich, w Polsce obecnie na takie miano by nie
    zasłużyła.

    , jest swietowane przez przybycie
    > biskupow, ministra transportu i jeszcze niewiadomo kogo - jest naprawde
    > zalosne, bo na "zachodzie" lepsze drogi sa standardem.

    A na jakim zachodzie byłeś i takie same lepsze w standardzie widziałeś?
    Bo mi tak od strzału, to tylko jeden kraj do głowy przychodzi.