  • Data: 2013-05-20 11:19:39
    Temat: Re: Znowu o Polsce (by US)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >wiesz co wiozłem kogoś z USA po naszych drogach i był przerażony. Po
    >pierwsze przerażało go jak wąskie są pasy na naszych drogach.

    A skad byl i gdzie wiozles ?
    Bo tak sobie patrze np
    http://maps.google.com/maps?q=pilger&hl=pl&ll=42.018
    591,-97.003234&z=20
    te dwa pasy maja 7m. I zadnych latarni tam nie widac :-)

    W NY glowne arterie podobnie. Ale zjedziesz gdzies w osiedle
    http://maps.google.com/maps?hl=pl&ll=40.756543,-73.6
    01903&z=20

    Ta droga ma 9m szerokosci. Tylko jak odejmiesz zaparkowane pojazdy i
    sprobujesz jechac po prawej polowie bez pasa na srodku, to watpie czy
    lepiej niz u nas.

    U nas pasy rozne, droga klasy G ma 3-3.5m, klasy Z 2.75-3m.
    Jak na nasze auta osobowe, to jest wystarczajaco duzo.

    J.