  • 191. Data: 2010-09-14 08:01:42
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-09-09 10:59, Arek (G) pisze:

    > Ale po czym widać, ze miałeś rację? Jedyne co napisałeś, to to że koleś
    > na motocyklu nie ogarniał tego co dzieje się przed nim. Gdzie tu wina
    > policji?

    Chciałbym zapytać ile razy w swojej karierze kierowcy miałeś sytuację że
    ktoś przed tobą na ekspresówce czy innej trasie wielopasmowej po za
    terenem zabudowanym nagle zatrzymał się do 0 gwałtownie hamując?

    Policja powinna przewidzieć że zatrzymując w tym miejscu stwarza realne
    zagrożenie na drodze a jak tego nie przewidziała tzn że celem policji
    nie jest dbanie o bezpieczeństwo ale wręcz przeciwnie - stwarzanie
    zagrożeń...

    Kiedyś widziałem taką sytuacje a propos tematu...
    Policja stała za przystankiem autobusowym i zatrzymywała samochody które
    naturalnie stawały w zatoczce autobusowej blokując w ten sposób
    możliwość wjechania w nią autobusu i bezpiecznego zatrzymania się oraz
    wypuszczenia pieszych. Któregoś pięknego dnia jechałem takim autobusem i
    siedziałem może na 3 siedzeniu po prawej stronie wiec dokładnie
    widziałem jak to wygląda. Po zatrzymaniu się i kierowca autobusu wyszedł
    do rzeczonych panów policjantów i głośnym krzykiem nie przebierając w
    słowach powiedział co na ten temat myśli. Panowie próbowali się chyba
    tłumaczyć ale sami rozumieli że robią źle ponieważ więcej nie widziałem
    ich w tym miejscu a było to z 10 lat temu...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 192. Data: 2010-09-14 12:19:47
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:i6apht$8dq$8@news.onet.pl...

    >Jasne ze policja glupio zrobila lapiac w takim miejscu, ale zwalanie na
    >nich calej winy za slepego motocykliste zapierdalajacego tak, ze nie zdazyl
    >zareagowac to przesada.
    Szczegolnie wtedy jak los z morrisa zmienil pas wprost przed jadacego
    _swoim_ pasem motocykliste.

    PS
    Jak sie tak bedziesz zapluwac ze zlosci na motocyklistow, bedziesz mial
    zajady.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 193. Data: 2010-09-14 12:22:44
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    >Masz problem z oceną.

    > "na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie
    > zauważył tego jadący z tyłu motocyklista

    >Więc to jego wina.

    Dupa tam , winny jest kierowca morrisa bo zajechal droge motocykliscie.
    Poszukaj bardziej rzetelnej relacji.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 194. Data: 2010-09-14 12:49:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Dupa tam , winny jest kierowca morrisa bo zajechal droge motocykliscie.

    A przypadkiem nie na żądanie policji?

  • 195. Data: 2010-09-14 13:20:37
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-14 08:01, The_EaGle pisze:

    > Chciałbym zapytać ile razy w swojej karierze kierowcy miałeś sytuację że
    > ktoś przed tobą na ekspresówce czy innej trasie wielopasmowej po za
    > terenem zabudowanym nagle zatrzymał się do 0 gwałtownie hamując?

    Hamowanie awaryjne samochodu przede mną zdarzyło mi się co najmniej
    kilka razy, raz na ekspresówce kilka razy w Niemczech na autostradzie
    raz we Włoszech.

    Prawie zawsze działo się tak, że zaraz za łukiem, albo wniesieniem
    okazywało się, że jest korek. W niemczech jest o tyle dobrze, że ostatni
    w szeregach mają włączone awaryjne więc jeżeli nic nie zasłania
    widoczności (łuk, wzniesienie) to widać z daleka. W Polsce niestety ten
    zwyczaj (zresztą wynikający z przepisów) jest rzadkością.

    Tak nawiasem, sposób myślenia prezentowany przez Cavallino i Ciebie,
    jest główną przyczyną wypadków polaków na zachodnich autostradach.

> [...]
    > zagrożenie na drodze a jak tego nie przewidziała tzn że celem policji
    > nie jest dbanie o bezpieczeństwo ale wręcz przeciwnie - stwarzanie

    Trochę prawdy w tym jest. Ale też nie muszą zakładać, że po drodze
    jeżdżą kolesie, których prędkość 80km/h przerasta. Bo powiedzmy sobie
    szczerze, samochód przed motocyklistą, też nie zatrzymał się w miejscu.

    [...]

    Pozdrawiam,
    A.

  • 196. Data: 2010-09-14 15:20:23
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

> [...]

    > _swoim_ pasem motocykliste.
    >
    > PS
    > Jak sie tak bedziesz zapluwac ze zlosci na motocyklistow, bedziesz

    W ten sposób mozna prowadzić dyskusję do u.... śmierci, ponieważ gdyby
    kierowca morrisa jechał z dozwoloną predkością policja nie
    chciała/musiała go zatrzymywać - najbardziej ciekawi mnie jednak
    zachowanie tych wszystkich krzykaczy choćby na niemieckich drogach -
    jadą jak trusie 50km/h, 40km/h czy ile tak akurat jest i ani słowa
    sprzeciwu

  • 197. Data: 2010-09-14 18:11:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > _swoim_ pasem motocykliste.
    >
    > PS
    > Jak sie tak bedziesz zapluwac ze zlosci na motocyklistow, bedziesz mial

    Zwisaja mi i powiewaja jako grupa, mowie o konkretnym przypadku. Jesli
    cisnienie podnosi ci sie na wzmianke o kazdym osle na jednosladzie,
    zejdziesz na zawal przed czterdziestka.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 198. Data: 2010-09-15 06:54:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SW3 s...@p...fm ...

    > Wpływy z mandatów byłyby niższe - to raz.
    > Wpływy z podatków paliwowych byłyby mniejsze - to dwa.
    > Kompletnie nieopłacalny pomysł ;-)

    jest jeszcze kwestia bezpieczenstwa i plynnosci ruchu w miescie, ale pewnie
    to nikogo juz nie obchodzi...

  • 199. Data: 2010-09-15 07:08:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nikt. A na pewno nikt istotny.

    no tak...

    > A wiesz, co ja myślę o takich jak ty?

    zapewne zaraz sie dowiem.
    Bo rozumiem, ze pytanie było retoryczne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 200. Data: 2010-09-15 07:08:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > za wiki
    >
    > W pewnych sytuacjach system ABS wydłuża drogę hamowania np, gdy na
    > nawierzchni o dobrej przyczepności znajduje się cienka warstwa luźna
    > (np. liście, piasek, śnieg, błoto). W takiej sytuacji zablokowane koła
    > przetarłyby słabą warstwę i nastąpiłoby zwiększenie siły hamowania, a w
    > układzie z systemem ABS koło hamuje na warstwie o niższym współczynniku
    > przyczepności

    "w pewnych sytucjach" - zgoda
    Ale IMO Ws pisał jakoby zawsze w zimie. A to juz nieprawda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się