-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Excite <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Date: Fri, 10 Sep 2010 13:41:22 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <i6d5h3$kvm$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <i690o0$704$1@news.onet.pl> <i692r2$81s$1@inews.gazeta.pl>
<i693b1$ugj$3@news.onet.pl> <i6946g$ltr$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6a42m$f9o$1@news.agh.edu.pl> <i6ae35$qnt$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6ae82$3tp$1@news.onet.pl> <i6afdn$sps$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6afof$890$1@news.onet.pl> <i6ag6o$uou$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6agc9$a5i$1@news.onet.pl> <i6aj0e$43p$2@news.net.icm.edu.pl>
<i6akgr$m6e$1@news.onet.pl> <i6alrb$9br$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6am8c$r0n$1@news.onet.pl> <i6an1u$bik$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6ao98$tl$1@news.onet.pl> <i6cn63$itf$1@news.onet.pl>
<i6cog1$mqs$1@news.onet.pl> <i6cu84$1nr$1@news.agh.edu.pl>
<i6d22i$eaj$1@news.net.icm.edu.pl> <i6d2j1$68p$2@news.agh.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079022123.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1284118883 21494 89.79.22.123 (10 Sep 2010 11:41:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Sep 2010 11:41:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100713
Thunderbird/3.0.6
In-Reply-To: <i6d2j1$68p$2@news.agh.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309789
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.09.2010 12:51, marjan pisze:
> Wg tej symulacji <http://www.prawko-kwartnik.info/anima/predkosc.html
>
> całkowita droga zatrzymania z 50 km/h na śniegu wynosi 76 metrów
Mocno naciągane albo przy założeniu hamowania bez ABS co jest na obecne
czasy archaizmem. Opon zimowych chyba również nie wzięli pod uwagę.
Wszystkie współczesne testy zakładające auto z ABS i opony zimowe
wykazują drogę hamowania krótszą od 40m.
http://4x4.auto-swiat.pl/artykuly,Test-opon-zimowych
-4x4-Krolowe-sniegu,783,1,Zdjecie,783,1.html
Na letnich wyhamował od 50 do 0 na odcinku ponad 70m. Na zimówkach
poniżej 29m. Więc bez przesady z abstrakcyjnymi 100m.
> a Ty
> chcesz więcej odstępu, więc założyłem że 100 m będzie w sam raz.
14m przed przeszkodą nie musisz się zatrzymywać. Wystarczy 0,5m, byle
nie 0m bo to oznacza kolizje.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.10 13:45 Cavallino
- 10.09.10 13:52 Excite
- 10.09.10 14:01 Cavallino
- 10.09.10 14:13 WS
- 10.09.10 16:04 jerry
- 10.09.10 16:25 Sebastian Kaliszewski
- 10.09.10 16:35 jerry
- 10.09.10 18:49 Cavallino
- 10.09.10 18:51 Cavallino
- 10.09.10 18:52 Cavallino
- 10.09.10 19:57 jerry
- 10.09.10 21:00 Cavallino
- 10.09.10 21:35 Artur Maśląg
- 10.09.10 21:42 Jotte
- 10.09.10 22:23 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=