  • 291. Data: 2017-02-15 18:59:07
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: p...@g...com

    Grzesiu został trafiony ale kontra była skuteczna:
    Przypomniał jednak, że wtedy sprawa kolizji znalazła finał w wyroku skazującym dla
    oficera BOR:
    - Tak, ta sprawa była upubliczniona, panią Arnal i jej rodzinę reprezentował Bartosz
    Kownacki, obecny wiceminister obrony narodowej, sprawa trafiła do sądu i zakończyła
    się skazaniem jednego z oficerów BOR-u - powiedział szef Platformy.

    Teraz mamy recydywe (minister wojny był pierwszy ze swoim rajdem) i nadal brak chęci
    do uczciwego wyjaśnienia sprawy

  • 292. Data: 2017-02-15 20:12:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >Teraz mamy recydywe (minister wojny był pierwszy ze swoim rajdem) i
    >nadal brak chęci do uczciwego wyjaśnienia sprawy

    Ale teraz Kownacki jest po stronie kierowcy MON :-)

    J.

  • 293. Data: 2017-02-15 20:37:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Feb 2017 15:13:24 +0100, w <o81nm3$a5c$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > To pół godziny postoją przed drzwiami;)

    Tak. Twierdzisz, że twój zegarek będzie lepszy od ich zegarka? :)

  • 294. Data: 2017-02-15 21:13:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 20:37, r...@k...pl pisze:

    > Tak. Twierdzisz, że twój zegarek będzie lepszy od ich zegarka? :)

    Ktoś tu proponował wrzucanie online, na ruskie youtuby, żeby się wyprzeć
    nie mogli;)

    Shrek

  • 295. Data: 2017-02-16 07:45:33
    Od: p...@g...com

    --Ale teraz Kownacki jest po stronie kierowcy MON :-)

    i oto chodzi, Grzesiu pokazal ze potrafia sie przyznac do bledu, opozycja tez
    wspierala poszkodowana i co najwazniejsze oficer BOR zostal przez sad uznany winnym
    ... tu zas mamy niejasnosci, ukrywanie dowodow itp ... przekaz medialny jest jasny,
    my jak nabroimy to bierzemy na klate a PiS chowa sie do szafy i unika
    odpowiedzialnosci ...

    P.

  • 296. Data: 2017-02-16 07:49:28
    Od: p...@g...com

    --Ktoś tu proponował wrzucanie online, na ruskie youtuby, żeby się wyprzeć
    nie mogli;)

    i robi sie coraz smieszniej, PO szyje im buty na calego, najpierw ta zbiorka na fiata
    a teraz to:

    http://wyborcza.pl/7,75968,21377737,wojna-wiaderek-z
    -kogutami-czyli-jak-spoleczny-protest-przyhamowal.ht
    ml?disableRedirects=true#BoxGWImg[b]

    P.

  • 297. Data: 2017-02-16 09:48:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2017 o 07:49, p...@g...com pisze:
    > --Ktoś tu proponował wrzucanie online, na ruskie youtuby, żeby się wyprzeć
    > nie mogli;)

    Jeszcze nie byli;)

> [...]
    fiata a teraz to:

    > http://wyborcza.pl/7,75968,21377737,wojna-wiaderek-z
    -kogutami-czyli-jak-spoleczny-protest-przyhamowal.ht

    Fajne - dobrzeby było jakby ktoś rozpropagował w szerszym medium niż
    usenet;)

    Shrek

  • 298. Data: 2017-02-16 10:24:12
    Od: p...@g...com

    --Fajne - dobrzeby było jakby ktoś rozpropagował w szerszym medium niż
    usenet;)

    wrzuc na fejsa albo twittera a wizyta murowana :-)

    a tymczasem:
    114 415 pln

    jeszcze troche a zadzwoni do niego dealer BMW i zaproponuje mu 330i (z x-drive) zeby
    nastepnym razem mial szanse uniknac spotkanie z BOR-em :-)

    http://www.lubin.pl/tylko-lubinska-policja-ma-bmw/

  • 299. Data: 2017-02-16 12:46:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2017 o 10:24, p...@g...com pisze:
    > --Fajne - dobrzeby było jakby ktoś rozpropagował w szerszym medium niż
    > usenet;)
    >
    > wrzuc na fejsa albo twittera a wizyta murowana :-)

    No właśnie nie mam ani fejsa ani tweeta:( Nawet konta na wykopie;)

    > jeszcze troche a zadzwoni do niego dealer BMW i zaproponuje mu 330i (z x-drive)
    zeby nastepnym razem mial szanse uniknac spotkanie z BOR-em :-)

    Jeszcze koleś celebrytą zostanie. Inna sprawa, że Konon też był celebrytą.

    Shrek