  • 271. Data: 2017-02-15 15:00:52
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 14:42, p...@g...com pisze:

    > oprocz wyznawcow jednej czy drugiej opcji politycznej jest spory % niezdecydowanych
    i to wlasnie o nich idzie gra ...

    W zasadzie innych niż wyznawcy/przeciwnicy naczelnika już nie ma.
    Zresztą on sam podzielił na lepszy i gorszy sort - niejakiego nie ma. Co
    najwyżej przeciwnicy pisu nie są jednolitą grupą.

    6228,kierowca-macierewicza-uciekl-z-miejsca-kolizji-
    posel-po-publikuje.html#MT2

    Spodziewaj się wizyty o 6. Zapowiedzieli, że będą hejterów pociagać do
    odpowiedzialności.

    Shrek

  • 272. Data: 2017-02-15 15:08:21
    Od: p...@g...com

    --http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,21
    376228,kierowca-macierewicza-uciekl-z-miejsca-kolizj
    i-posel-po-publikuje.html#MT2

    Spodziewaj się wizyty o 6. Zapowiedzieli, że będą hejterów pociagać do
    odpowiedzialności.

    tez zapodales tego linka wiec u ciebie beda 5:30 :-)

    P.

  • 273. Data: 2017-02-15 15:13:17
    Od: p...@g...com

    ogarneli sie i zaczeli dzialac czyli wiesci dotarly do ucha prezesa i wydano rozkazy
    :-)

    7207,mam-synow-w-podobnym-do-pana-wieku-szydlo-pisze
    -list-do-21-latka.html#MT

  • 274. Data: 2017-02-15 15:13:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 15:08, p...@g...com pisze:

    > tez zapodales tego linka wiec u ciebie beda 5:30 :-)

    To pół godziny postoją przed drzwiami;)

    Shrek

  • 275. Data: 2017-02-15 15:19:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A tymczasem ... trwa zbiorka na nowe seicento
    https://pomagam.pl/NowySeicento

    Juz sie uzbieralo 81 tys.

    No i wesze powazne problemy prawne z ta zbiorka zwiazane :-)

    Adwokat pewnie juz sie cieszy :-)

    J.

  • 276. Data: 2017-02-15 15:24:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To pół godziny postoją przed drzwiami;)

    Albo wejda razem z drzwiami :-)

    J.

  • 277. Data: 2017-02-15 15:31:44
    Od: p...@g...com

    --To pół godziny postoją przed drzwiami;)

    relaks, straty wizerunkowe juz przekroczyly zakladany poziom wiec graja w druga
    strone:

    Oczekuję, że ta sprawa będzie potraktowana, jak każde inne takie zdarzenie. Jako
    obywatele przed organami sprawiedliwości jesteśmy równi. Jestem przekonana, że
    postępowanie będzie transparentne i rzetelne ... - napisała Beata Szydło.

  • 278. Data: 2017-02-15 15:32:36
    Od: p...@g...com

    -- Albo wejda razem z drzwiami :-)

    nie podlinkowales wiec spij spokojnie :-)

    P.

  • 279. Data: 2017-02-15 15:44:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
> [...]

    >zdarzenie. Jako obywatele przed organami sprawiedliwości jesteśmy
    >równi. Jestem przekonana, że postępowanie będzie transparentne i

    Chyba od poczatku tak zakladali, co im tam jedno Audi.

    Ale:
    a) trzeba sie przyznac do predkosci jazdy konwoju
    b) zawsze sie moze znalezc jakis dyzurny prokurator czy komendant, i
    smrodu narobi :-)
    c) ch* wie jakie tam w sadzie nastroje, w ktora strone sad pojdzie ...

    J.

  • 280. Data: 2017-02-15 15:44:15
    Od: p...@g...com

    --Adwokat pewnie juz sie cieszy :-)

    mecenas wykazal sie refleksem i odwaga (lub/i dobrze kalkulowal) i cos mam takie
    wrazenie ze on bedzie glownym wygranym ... sprawa poszla w swiat jako walka Dawida z
    Goliatem (PiS nie mogl tego gorzej rozegrac) i teraz musza za wszelka cene wyciszyc
    konflikt czyli minister B. idzie do szafy, TVPis klepie tylko o praworzadnosci i
    panstwie prawa, mysle ze pokaza tych poszkodowanych z BOR (dobrze zeby ktorys byl
    zonaty i dzieciaty ew. ciezko chorzy rodzice) i ogolnie gramy na remis :-)

    PS kto by pomyslal ze zapierdalanie moze tak zle sie skonczyc :-)