  • 261. Data: 2017-02-15 10:47:17
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: p...@g...com

    --Co nie zmienia faktu ze powinien sie zatrzymac i pojazd uprzywilejowany przepuscic.

    o ile go widzial

    --I on zwalnia :-)

    tak, bo skreca

    --Kiedy to dotarlo do policji/prokuratory/poszkodowanego/sadu to nie
    wiadomo.

    tu tez nie musi od razu wyplynac ale ryzyko jest duze ... 11 borowikow mowi jednym
    glosem, minister tez zajal stanowisko

  • 262. Data: 2017-02-15 11:08:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >--Co nie zmienia faktu ze powinien sie zatrzymac i pojazd
    >uprzywilejowany przepuscic.
    >o ile go widzial

    syrene kamera nagrala. Swiatla zapewne tez mieli. Ale takie dyskretnie
    schowane.

    >--I on zwalnia :-)
    >tak, bo skreca

    Albo chce sie zatrzymac :-)

> [...]
    >tu tez nie musi od razu wyplynac ale ryzyko jest duze ... 11
    >borowikow mowi jednym glosem, minister tez zajal stanowisko

    Ale co mowia - ze nie migal ?
    Czy ze mieli syrene w wozie pani premier wlaczona ?

    J.

  • 263. Data: 2017-02-15 11:20:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Mozliwe, ze wylaczono na samym poczatku.
    >wylaczenie black box-a praktycznie uniemozliwia przeprowadzenie
    >sledztwa w przypadku ew. zamachu wiec moze byc nawet karalne

    Na zarzadzenie generala :-)

    Poza tym skoro takie potrzebne, to trzeba wylaczyc fabryczne i
    zainstalowac wlasne :-)

    >-To gdzie jezdzimy jest tajne, nie mozna dawac serwisowi sladow :-)
    >dopoki nie pojedziesz do serwisu sladu nie ma a podejrzewam ze nawet
    >podczas czynnosci serwisowych ktos tego auta pilnuje

    I myslisz, ze zauwazy co tam komputer transmituje ? :-)

    J.

  • 264. Data: 2017-02-15 12:17:53
    Od: p...@g...com

    --Na zarzadzenie generala :-)

    czyli jednak pucz ?
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzeczpospolita-konfli
    kt-o-misiewicza-napiecia-miedzy-szydlo-i-macierewicz
    em/13bh2t2
    to faktycznie miales nosa :-) to bylo tyllko ostrzezenie czy premier mial zginac ?

    --I myslisz, ze zauwazy co tam komputer transmituje ? :-)

    serwisant uzywa pewnie odb ale black box moze miec oddzielny interfejs

    P.

  • 265. Data: 2017-02-15 12:28:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemekj napisał w wiadomości
    >--Na zarzadzenie generala :-)
    >czyli jednak pucz ?

    Nie, zwykle zarzadzenie, w celu utrzymania bezpieczenstwa panstwa :-)

    >--I myslisz, ze zauwazy co tam komputer transmituje ? :-)
    >serwisant uzywa pewnie odb ale black box moze miec oddzielny
    >interfejs

    Jesli fabryczny, to po co mialby miec osobny ?

    A pilnujacy przeszkolony, do ktorego gniazdka moze sie serwis podpiac,
    czy nie ?
    Bo raczej ma uwazac, czy bomby albo podsluchu gdzies nie montuja.

    J.

  • 266. Data: 2017-02-15 13:22:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 09:14, p...@g...com pisze:

    > musieli zachowac szczegolna ostroznosc a w sytuacji kiedy masz auto na lewoskrecie
    z wlaczonym kierunkowskazem a mimo to tniesz dalej to masz pozamiatane

    Bez znaczenia. Wyprzedzali na skrzyżowaniu, Sąd najwyższy się wypowiadał
    w takiej sprawie - pierwszeństwa nie mieli - winni, choćby gwizdki mieli
    włączone. Gwizdki nie zmieniają pierwszeństwa (przynajmniej do tej pory,
    tak było, teraz naczelnik może zmienić)

    > --Gdzie jest nagranie borowików?
    >
    > sie kasuje albo przez pomylke zapomnieli wylaczyc i sie nadpisalo :-)

    No tak myślałem - znyszczyły się te dowo^H^H^H nagrania - przypadkiem
    tak właśnie.

    Shrek

  • 267. Data: 2017-02-15 13:24:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 09:52, J.F. pisze:

    > pozamiatane
    >
    > Ale jestes pojazdem uprzywilejowanym, z niebieskimi migaczami bez syren
    > (tak zakladam - ale w kolumnie nadal uprzywilejowane, byc moze pierwsze
    > mialo syreny), i widzisz ze auto na tym lewoskrecie stoi i przepuszcza
    > pierwszy pojazd.
    >
    > Strazacy w dwa wozy gasnicze tez maja hamowac

    Co mają a czego nie to zależy od ich oceny sytuacji. A jak źle ocenią,
    to jak się kończy na pogietej blasze to ładnie przepraszają i podają
    numer polisy. A jak nie - to odpowiadają normalnie jak za spowodowanie
    wypadku.

    Shrek

  • 268. Data: 2017-02-15 13:39:22
    Od: p...@g...com

    --Gwizdki nie zmieniają pierwszeństwa (przynajmniej do tej pory, tak było, teraz
    naczelnik może zmienić)

    niech sprobuje ale wtedy co drugi frogopodobny kupi sobie taki diwajs na alibabie i
    bedzie popychal noca po miescie

    --No tak myślałem - znyszczyły się te dowo^H^H^H nagrania - przypadkiem
    tak właśnie.

    na razie kombinuja co zrobic bo w przypadkowe skasowanie nikt nie uwierzy, glowa w
    piasek to wg nich najlepsza taktyka :-)

    P.

  • 269. Data: 2017-02-15 13:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 13:39, p...@g...com pisze:

> [...]
    > tak właśnie.
    >
    > na razie kombinuja co zrobic bo w przypadkowe skasowanie nikt nie uwierzy, glowa w

    A co za różnica czy wierzy, czy nie? I tak jedni wiedzą, że to była wina
    sejcza, a drudzy, że sobie władza w chuja tnie.

    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_AhpMGw6
    lDFi6wrYDaznKqMHVwXcJGuY8.jpg

    I co im zrobisz?

    Shrek

  • 270. Data: 2017-02-15 14:42:44
    Od: p...@g...com

    --A co za różnica czy wierzy, czy nie? I tak jedni wiedzą, że to była wina sejcza, a
    drudzy, że sobie władza w chuja tnie.

    oprocz wyznawcow jednej czy drugiej opcji politycznej jest spory % niezdecydowanych i
    to wlasnie o nich idzie gra ... prawdziwi wyznawcy uwierza oczywiscie na slowo
    prezesa (byl pucz) ale reszta potrzebuje bajki w ktora mogliby uwierzyc i tu wlasnie
    pojawia sie Budka & Company ktory ta bajke musi zdyskredytowac np wykazac ze BOR
    swiadomie klamie co do sygnalow dzwiekowych ... nie wiem na co czeka PiS bo juz dawno
    powinni skontrowac np aresztujac kolejnego urzednika w aferze reprywatyzacyjnej a
    tymczasem w mediach grilluje sie pan Kazimierz:

    6228,kierowca-macierewicza-uciekl-z-miejsca-kolizji-
    posel-po-publikuje.html#MT2