  • 241. Data: 2017-02-14 14:31:04
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >--Jak by nie byl dobry i pewny wygranej to by sie sam nie zglosil.
    >on wcale nie musi wygrac ... bedzie ciagnal to tak dlugo jak sie da
    >wykorzystujac
    >wszelkie mozliwe kruczki prawne az ktos przypelznie do prezesa i
    >powie ze slupki w sondazach spadaja i trzeba cos z tym zrobic, ta
    >sprawa to samograj ...

    dwa lata - beda kolejne wybory, a jak nie - to moze za 6 bedzie nowy
    prokurator :-)

    J.

  • 242. Data: 2017-02-14 15:03:52
    Od: p...@g...com

    -- dwa lata - beda kolejne wybory, a jak nie - to moze za 6 bedzie nowy
    prokurator :-)

    a na razie:
    Kierowca fiata nie przyznał się do zarzutów. Drugie przesłuchanie Sebastiana K.

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wypadek-pre
    mier-szydlo-ekspert-ocenia-jazde-kolumny,715333.html

  • 243. Data: 2017-02-14 16:15:59
    Od: p...@g...com

    https://www.audi-mediacenter.com/de/pressemitteilung
    en/audi-a8-l-security-sicherster-audi-aller-zeiten-4
    737

    hm te Audi zapisuje doslownie wszystko (radar, kamery, gps, aktualna konfiguracje,
    stan urzadzen itp), na pokladzie jest tez czarna skrzynka wiec opowiesci bieglych,
    swiadkow, dywagacje ekspertow nagle staja sie latwe do zweryfikowania ... ide o
    zaklad ze bedzie tez widac (nie)wlaczony kierunkowskaz w seicento :-)

    P.

  • 244. Data: 2017-02-14 17:34:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2017 o 16:15, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > hm te Audi zapisuje doslownie wszystko (radar, kamery, gps, aktualna konfiguracje,
    stan urzadzen itp), na pokladzie jest tez czarna skrzynka

    "Nie mamy pańskiej skrzynki".

    Przecież ta cała szopka to pod publiczkę. Więc jakby mieli nagrane jak
    niezapiedalali na gwizdkach i ich morederczy sejcz z nienacka
    zaatakował, to by pokazali szerokiej publiczności.

    Shrek

  • 245. Data: 2017-02-14 18:20:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-02-2017 o 10:22, viktorius pisze:

    > Mógł pojazd #2 nie mieć koguta na dachu, a tylko włączone tylko te za
    > grillem, taką linię obrony pewnie będą forsować.

    > Nie jestem specjalista w dziedzinie, ale wydaje mi się, że ich robota to
    > "najpierw działaj, potem pytaj"
    > Jakby zadziałał tak, że nie odbił w lewo, tylko walił taranem w
    > seicento, to by pewnie chłopaka skasował.
    > Jeśli w samochodzie znaleźliby koran, albo kałacha, to OK, zapewnił
    > bezpieczeństwo osobie ochranianej. Ale jeśli samochód był pusty, to
    > byłoby larmo że "zabili niewinną osobę, powinni uciekać w lewo"
    >
    > W tej sytuacji nie ma chyba dobrego rozwiązania,

    Jest.
    Jeździć zgodnie z limitami które sami wymyślili i tolerują, nie
    wyprzedzać na ciągłych itd itp

  • 246. Data: 2017-02-14 18:23:27
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" kolumna.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-02-2017 o 09:52, AL pisze:

    > Gdyby było wszystko w porzo - to by pokazali skrzynki z rozbitego Audi i
    > zamkneliby wszystkim usta. Jak widać znowu mataczą.
    > W sumie jak by nie patrzeć, PiS mataczy od początku (oprócz może 500+

    Jakie oprócz?
    Mam dwójkę dzieci, nie dostaję ani grosza.
    Obiecywali taką wersję kiedyś?

  • 247. Data: 2017-02-14 18:24:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-02-2017 o 11:43, J.F. pisze:

    > IMO to jednak od lat.
    > Wladza zawsze chciala szybko i przepisy miala w d*.
    >
    > A szkolenie sie przeciez nie zmienilo wraz z dobra zmiana ...

    Zmieniło się, bo tych którzy mogli szkolić posunęli w diabły.
    A ci co po nich przyszli, uczą się na wypadkach które powodują - ten już
    był trzeci.

  • 248. Data: 2017-02-14 20:06:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 11 Feb 2017 16:59:03 +0100, Shrek napisał(a):

    > A co ma do tego KOD? To że nie mieli włączonych gwizdków wynika z zeznań
    > świadków i mocnego dementi;) Zresztą nic to nie zmienia.

    Dokładnie - w Polsce pojazdy uprzywilejowane nie mają żadnego dodatkowego
    pierwszeństwa.

    Obowiązek jest ułatwienia im przejazdu i zakazu wyprzedzania w terenie
    zabudowanym.

    Skutkiem nieułatwienia przejazdu może być jedynie utrudnienie przejazdu, a
    nie dzwon.

    Dzwon jest skutkiem nieustąpienia pierwszeństwa, a na pierwszeństwo
    przejazdu fakt bycia lub niebycia uprzywilejowanym nie ma wpływu.

    Pozostaje pytanie kto ma pierwszeństwo w sytuacji kiedy jeden kierujący
    skręca w lewo na skrzyżowaniu, a drugi wyprzedza na podwójnej ciągłej i
    skrzyżowaniu. I wbrew pozorom nie jest to pytanie retoryczne :)

  • 249. Data: 2017-02-14 21:23:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kto ma pierwszenstwo zalezy od humoru sedziego. W blizniaczej sytuacji kiedy samochod
    robiacy za uprzywilejowany przywalil w skrecajacy w lewo jeden z sadow uznal ze wine
    ponosi kierowca uprzywilejowanego. Jesli do tego dolozyc ze przez kilka dni nie sa w
    stanie uprosic zeby dostali nagranie z samochodu pani Premier to moze sie okazac ze
    winne bylo drzewo. Chca przesluchac pania Premier w gdzies powiedzieli ze ona wytedy
    odprezala powieki. Jak by przyjmowali zaklady to bym obstawil ze kierowca boru bedzie
    winy.

  • 250. Data: 2017-02-14 21:38:12

    Tue, 14 Feb 2017 12:23:53 -0800 (PST), w
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Kto ma pierwszenstwo zalezy od humoru sedziego.

    Identyczna sprawa była 4 lata temu.
    Video:
    http://www.mylomza.pl/home/region/item/5560-auto.htm
    Skończyła się winą policjantów.