  • 201. Data: 2017-02-14 08:18:20
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2017-02-13 o 14:52, Shrek pisze:

> [...]
    > nagle znajduje. A dla borowików jakoś nie zawsze;)

    > I słusznie. Mieszkam na trasie przejazdu karetek i muszę przyznać, że
    > robią to bardzo dobrze - jadą na cicho jak nie muszą, włączają gwizdki
    > jak trzeba, przed skrzyżowaniem zwalniają. Ogólnie szacun.

    > Gdzie tam - przecież chciał zjechać z drogi, żeby ustąpić - akurat było
    > miejsce, żeby w lewo zjechać. Nie jego wina, że kierownik pojazu
    > uprzywilejowanego nie zachował ostrożności:P

    > Bez znaczenia - i tak według Sądu Najwyższego wina borowików. Ale ten
    > sąd to jakiś taki niepolski był, więc się teraz zmieni.

    No to mamy nowe info:

    http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-
    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

    Odległość miedzy 1 a 2 że ja pierdole, poza tym drugi nie migał.

    W lusterku pewnie było widać tylko pierwszego, że miga, godzina jak już
    było ciemno. Kolejnego nie było widać po prostu, że może być
    uprzywilejowany, bo jak ktoś zapierdala, to w lusterku nie ocenisz czy
    jedzie twoim pasem czy pod prąd.

    --
    viktorius

  • 202. Data: 2017-02-14 08:45:36
    Od: p...@g...com

    -- Odległość miedzy 1 a 2 że ja pierdole, poza tym drugi nie migał.

    okolo 30m i nie widac sygnalow swietlnych z boku

[...]

    na razie wychodzi na to ze kierowca premiera (nazwijmy go umownie "pan Kazimierz")
    nie popisal sie ... minister B. usiluje teraz wmawiac ze to w akcie milosierdzia
    zapakowal w drzewo ale wychodzi zwykla niekompetencja i/lub brak umiejetnosci

    P.

  • 203. Data: 2017-02-14 09:12:44
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?" kolumna.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2017 o 23:20, J.F. pisze:

    > pomijajac to, ze UFG niekonieccznie musi prawde podac
    > ... skladka bedzie wieksza niz srednie odszkodowanie, bo wszak musi
    > pokryc zysk ubezpieczyciela, prowizje agenta i reklame w TV.
    > Wiec wiekszej floty nie oplaca sie ubezpieczac, bo to by kosztowalo
    > podatnika wiecej.
    >
    > Ale policja swoje radiowozy zdaje sie, ze juz ubezpiecza.

    Ac to rzeczywiście bez sensu, ale OC to hcyba obowiązkowe dla wszystkich?

    > A pan zaplaci, Pani zaplaci, bo to przeciez cienki zaplaci :-)

    Odnoszę coraz bardziej wrażenie, ze nikt za nic nie zapłaci (to znaczy w
    efekcie podatnicy). IMHO skończy się tak, że cienkiego oskarżą i umorzą
    za jakiś czas i winnego nie będzie.

    Shrek

  • 204. Data: 2017-02-14 09:52:20
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-02-13 22:24, Gregtek wrote:

    sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

    > W opisie jest podana odleglość 30 mtr. To nie jest dużo.
    > Przy predkości 50 km/h to jest 2,2 sek.

    dla kolumny VIP'ów jest to baaardzo duża odległość. Na tyle duża, że
    można weń wjechać dowolnym autem zmieniając pas - rozdzielając tym samym
    kolumnę.

    Chciałem jedynie przypomnieć, że kolumna VIP'ów poruszać się powinna
    zderzak w zderzak. Takie są ogólne zasady przyjęte we wszystkich
    organizacjach ochraniających VIP'ów.

    A tu (chyba Rzeczpospolita) podała, że kierowca p.Premier to osoba bez
    doświadczenia (od 2002r. w BOR ale nie jako kierowca vip, a aut
    technicznych).

    Gdyby było wszystko w porzo - to by pokazali skrzynki z rozbitego Audi i
    zamkneliby wszystkim usta. Jak widać znowu mataczą.
    W sumie jak by nie patrzeć, PiS mataczy od początku (oprócz może 500+
    ;), jakie obietnice doprowadzili do końca?
    Smoleńsk i tutka leży gdzie leżały a kibice nie wiedzą nic więcej niż
    wiedzieli za komisji Liska, Frankowicze też kwiczą, plany Morawieckiego
    - jak na razie same prezentacje ze słupkami i diłujące PKB.
    Wojsko się ropada, brak inwestycji (poszły na auta rządowe), w MON
    jakieś małolaty bez wykształcenia ale z tupecikiem...
    Opona w aucie prezydenta - od roku toczy się śledztwo... i tak samo
    zostanie w tym przypadku.

    Niech ktoś napisze coś pozytywnego!
    ;)

  • 205. Data: 2017-02-14 10:03:07
    Od: p...@g...com

    --Niech ktoś napisze coś pozytywnego!

    musi byc gorzej aby moglo byc lepiej .-)

    P.

  • 206. Data: 2017-02-14 10:16:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >-- Odległość miedzy 1 a 2 że ja pierdole, poza tym drugi nie migał.
    >okolo 30m i nie widac sygnalow swietlnych z boku

    Ja tam nie bardzo widze kto i kiedy jedzie ...
    ale 30m, czy 2s ... a skoro Klempa twierdzi, ze konwoj jechal 50, to
    znaczy ze 30m :-)

    J.

  • 207. Data: 2017-02-14 10:21:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tamci byli jeszcze gorsi!

    -----

  • 208. Data: 2017-02-14 10:22:01
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2017-02-14 o 08:45, p...@g...com pisze:
    > -- Odległość miedzy 1 a 2 że ja pierdole, poza tym drugi nie migał.
    >
    > okolo 30m i nie widac sygnalow swietlnych z boku

    Mógł pojazd #2 nie mieć koguta na dachu, a tylko włączone tylko te za
    grillem, taką linię obrony pewnie będą forsować.

> [...]
    zapakowal w drzewo ale wychodzi zwykla niekompetencja i/lub brak umiejetnosci

    Nie jestem specjalista w dziedzinie, ale wydaje mi się, że ich robota to
    "najpierw działaj, potem pytaj"
    Jakby zadziałał tak, że nie odbił w lewo, tylko walił taranem w
    seicento, to by pewnie chłopaka skasował.
    Jeśli w samochodzie znaleźliby koran, albo kałacha, to OK, zapewnił
    bezpieczeństwo osobie ochranianej. Ale jeśli samochód był pusty, to
    byłoby larmo że "zabili niewinną osobę, powinni uciekać w lewo"

    W tej sytuacji nie ma chyba dobrego rozwiązania, jedno złe, drugie tez,
    pozostaje które z tych złych wybrać jako właściwe w tej sytuacji.

    --
    viktorius

  • 209. Data: 2017-02-14 10:24:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie mozna jechać zderzak w zderzak, bo nie wyhamujesz, człowiek (kierowca) to nie
    robot (tak, tak, zaraz paru grupowych miszczów hamowania sie odezwie jak to oini
    umieja stanąć w miejscu) - myśle, ze rozsądna odległoscią pomiedzy autami w kolumnie
    wyrazoną w metrach jest połowa prędkości w km/h, czyli przy predkości 80 km/h
    odległosci po około 40 metrów.
    W Jerozolimie ponajeżdżali na siebie, podobnie chyba pod Skierniewicami.

    -----

  • 210. Data: 2017-02-14 10:42:48
    Od: p...@g...com

    -Mógł pojazd #2 nie mieć koguta na dachu, a tylko włączone tylko te za
    grillem, taką linię obrony pewnie będą forsować.

    no chyba ze wlaczane sa jednym przyciskiem albo wyplynie kolejne nagranie wtedy
    forsowanie na nic

    --Jakby zadziałał tak, że nie odbił w lewo, tylko walił taranem w
    seicento, to by pewnie chłopaka skasował.

    przy 50 km/h ? zlamana noga czy zebra to obrazenia ktore narod poniesie dla dobra
    pani premier :-)

    --Jeśli w samochodzie znaleźliby koran, albo kałacha, to OK, zapewnił
    bezpieczeństwo osobie ochranianej.

    jak sie rozniesie za gamonie nie umieja jeezdzic to nastepnym razem ten z kalachem
    bedzie czekal przy najblizszym drzewie :-)

    --W tej sytuacji nie ma chyba dobrego rozwiązania, jedno złe, drugie tez,
    pozostaje które z tych złych wybrać jako właściwe w tej sytuacji.

    bzdura ale jak "pan Kazimierz" ma takie dylematy to niech nie siada za kolkiem w BOR
    tylko se pojezdzi na pleju czy innym xboxie