  • Data: 2017-02-13 13:56:04
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o7s9bo$sej$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 13.02.2017 o 13:31, J.F. pisze:

    >Pod Zambrowem jak tajniacy pojechali podobnie, to skończyło się na
    >ich winie, Bomby mieli, gwizdki mieli, rozumu zabrakło.

    Mowisz o tym ?
    https://www.youtube.com/watch?v=dUOFrRIJJ6E

    Ktos wie, jak sie skonczylo ?

    >No dobra - może i miesiąc to nie. W każdym razie obstawiam umorzenie.
    >W kurwizji już powiedzieli kto winny, więc można się rozejść - potem
    >to już nikt nie będzie pamiętał;)

    Ale tam juz jakis samozwanczy obronca, ktoremu nie wiadomo kto placi -
    na pewno sie pochwali umorzeniem w innych telewizjach :-)

    Przeciagnac 2.5 roku, to bedzie po wyborach :-)
    A to przeciez skomplikowana sprawa - samych niezbednych ekspertyz
    bedzie od ch* :-)

    >Normalnie by mu pewnie mandat 250PLN i 6 punktów karnych
    >zaproponowali i pewnie by wziął, ale skoro są ranni, to się sprawa
    >komplikuje.

    A w swietle innych orzeczen ... moze nieslusznie by wzial ?

    J.