  • Data: 2017-02-13 14:00:38
    Temat: Re: "Znowu brzoza ?"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o7sa96$vl9$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-02-13 o 13:31, J.F. pisze:

    >Przecież uprzywielojowaność nic nie zmienia w kontekście zasad
    >pierwszeństwa.

    Po cos to uprzywilejowanie jednak jest, przeciez nie po to, aby w
    korku grzecznie stala :-)

    Mial pierwszenstwo ... pardon, przy skrecie w lewo to raczej
    pierwszenstwo jest nieokreslone.
    Ale mial tez obowiazek "ulatwic przejazd" pojazdowi uprzywilejowanemu.
    Jak to sady oceniaja, to na szczescie nie wiem.

    J.