  • 11. Data: 2009-08-31 16:03:46
    Temat: Re: [Trójmiasto]Znowu Blokada A1?
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:4a9a66e2@news.home.net.pl...

    > Nie sadze aby byl paragraf na karanie tych co ustawili sie na
    > "niewlasciwym pasie". Niemniej akcje niewiela dadza. U nas jest
    > zbyt malo motocykli.

    Jeżeli byłby to postawiony znak B-4, to jak najbardziej byłaby podstawa do
    nałożenia mandatu.
    Jeżeli nie, to w sumie wyobraźmy sobie taką sytuację:
    Podjeżdżamy motocyklem do bramki, która teoretycznie nas nie obsłuży. Pani
    odmawia obsługi. Za nami stoi już nastepny samochód i nie mamy się nawet jak
    cofnąć. No to stoimy dalej. I w efekcie albo Pani bierze od nas kasę, albo
    blokujemy całą bramkę.
    Czyli efekt lepszy niż płacenie drobnymi :).

    pozdr.
    Mystik

  • 12. Data: 2009-08-31 17:55:05
    Temat: Re: Znowu Blokada A1?
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 31 Sie, 18:03, "Mystik" <m...@p...pl> wrote:

    > Czyli efekt lepszy niż płacenie drobnymi :).
    >
    > pozdr.
    > Mystik

    ja juz pisalem ale rozeszlo sie bez echa..
    ...a jakby tak motocyklisci (tez Ci w autach) zorientowali sie, ze
    zapomnieli portfela ?
    p.s. nie bede tego powtarzal bo i na to sie przygotuja...

  • 13. Data: 2009-08-31 17:58:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Ditron pisze:

    > ja juz pisalem ale rozeszlo sie bez echa..
    > ...a jakby tak motocyklisci (tez Ci w autach) zorientowali sie, ze
    > zapomnieli portfela ?
    > p.s. nie bede tego powtarzal bo i na to sie przygotuja...

    no no, tak się przygotowali, ze:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,69853
    19,Ratownicy_zatrzymani_na_bramkach_A4_zloza_doniesi
    enie.html

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 14. Data: 2009-08-31 20:41:51
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Eskimos wrote:

    > Apropo - dzisiaj jechałem A2, dojeżdżam do bramek w Gołuskach, a tam
    > znak, że motocykle są obsługiwane tylko w jednej, skrajnej kasie i
    > mogą do niej dojechac tylko jednym pasem a na pozostałych jest dla
    > nich zakaz ruchu. I to nie jakiś tymczasowy znak-samoróbka, tylko
    > normalna tablica, zaraz obok tablicy, że droga rozdziela się na 6
    > pasów do poszczególnych bramek.
    >
    > Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
    > bardzo :))

    Tia. Jechalem wczoraj. Bramka dla motocykli zamknieta, a motocykle
    wjezdzaly dwoma sasiednimi. Generalnie totalne olewanie tych znakow
    zarowno przez motocyklistow jak i przez obsluge.
    Kolejna regulacja ktorej nikt nie bedzie przestrzegal.

    Ps. A tablice nie sa normalne tylko zolte, czyli tymczasowe.