  • 11. Data: 2014-02-02 22:49:39
    Temat: Re: Znowu...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Opanuj się z tym przepadkiem samochodu, proszę. Dla kierowcy kaszlaka
    > o ujemnej wartości to żadna kara. Ale dlaczego ma cierpieć np. MZK i
    > stracić autobus, bo kierowca się napierdolił? Albo właściciel TIRa z
    > ładunkiem za miliony?

    Ale to juz było...

  • 12. Data: 2014-02-03 08:04:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-02 21:33, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > o ujemnej wartości to żadna kara. Ale dlaczego ma cierpieć np. MZK i
    > stracić autobus, bo kierowca się napierdolił? Albo właściciel TIRa z

    I na ... komu tramwaj;)

    Shrek.

  • 13. Data: 2014-02-03 09:56:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-02-02 21:54, k...@g...com pisze:
    > Bo w przypadku TIRa i tramwaju inna może być skala zniszczeń, dużo
    > większa. Właściciel TIRa albo tramwaju powinien zadbać żeby pijany
    > kierowca nie pojechał. Koszt unieruchamiaczki silnika jeśli kierowca
    > jest pod wpływem jest niemierzalny i niewyliczalny w przypadku ceny
    > ciężarówki ciągnącej naczepę na której jest towar warty miliny.
    Co w przypadku tych, co na pętli, czy innej stacji benzynowej, sobie
    małpę do śniadania zakupili?

    Maciek

  • 14. Data: 2014-02-03 09:59:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-02-02 22:25, k...@g...com pisze:
    > A ja bym proponował nakaz montażu
    A ja to bym zabrał takiemu prawo jazdy :->

    Maciek

  • 15. Data: 2014-02-03 10:40:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Feb 2014, Tomasz Pyra wrote:

    > Wychodzi że dziewięć na dziesięć wypadków mają kierowcy poniżej pół
    > promila.

    Dodajmy, że najwiekszy udział mają w tym kierowcy mający *zero* :>

    > I co teraz?

    No właśnie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2014-02-03 15:11:59
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > Przeważnie nie.

    Jakieś fakty, dowody?

    > Wychodzi że dziewięć na dziesięć wypadków mają kierowcy poniżej pół
    > promila.

    90% wypadków powodują kierowcy mającay 0,00 lub do 0,20; więc idąc tą
    logiką, to trzeba odpuścić pijakom, bo powodują nieznaczny procent wypadków?
    Porównaj ilość śmiertelnych wypadków gdzie kierowca (sprawca) miał w
    wydychanym 0,20 - 0,49 promila, z tymi gdzie kierowca miał ponad 0,50 w
    wydychanym. Udział tych drugich jest znacznie większy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 17. Data: 2014-02-03 15:16:52
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    ps.com...

    > Szybko byś ludzi mordował. Skąd wiesz że on nie jechał z pistoletem
    > przystawionym do głowy?

    Przecież od tego są Sądy, aby to ocenić. Problem w tym, że nawet jakby
    kierowca się przyznał że świadomie jechał po pijaku bo ma w dupie prawo i ma
    gdzieś, że zabił kilka osób - sąd nie może go skazać na karę śmierci.

    W podawanym przeze mnie przypadku kierowca wytrzeźwiał i został
    przesłuchany. Zeznał, że niczego kompletnie nie pamięta i odmówił składania
    wyjaśnień. Grozi mu 12 lat więzienia i dożywotnia utrata prawa jazdy.
    Ciekawe czy jakby taki "pajac" co nic nie pamięta zabił by Ci rodzinę, to
    byś dalej wolał pośrednio go utrzymywać w ciepłym więzieniu.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 18. Data: 2014-02-03 15:17:59
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > A ja to bym zabrał takiemu prawo jazdy :->

    Skoro delikwnt nic nie pamięta, to zapewne faktu braku posiadania uprawnień
    też by nie pamiętał.

    Jak zabiorą lejce, to można wozem jechać.
    Jak zabiorą wóz, to już raczej nie pojedziesz.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 19. Data: 2014-02-03 15:21:37
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    wiadomości news:11710082552.20140202213335@pik-net.pl.invalid..
    .

> [...]
    > o ujemnej wartości to żadna kara. Ale dlaczego ma cierpieć np. MZK i
    > stracić autobus, bo kierowca się napierdolił? Albo właściciel TIRa z

    Dla kierowcy kaszlaka, to też kara.
    Drugi raz jak się najebie z kumplami i będzie chciał pojeździć po wsi, czy
    skoczyć na CPN po flaszkę, to już nie będzie miał czym.

    Aby nie cierpiało przy tym MZK czy inne prywatne firmy, wystarczy wproadzić
    zapis, iż przepis nie dotyczy aut służbowych.
    Zaraz pewnie powiesz, że wszyscy lokalni alkoholicy zarejestrują swoje auta
    na firmę - pewnie część kierwoców tak zrobi, ale zdecydowana większość nie
    będzie miała takich możliwości.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 20. Data: 2014-02-03 15:40:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Leszek,

    > Dla kierowcy kaszlaka, to też kara.
    > Drugi raz jak się najebie z kumplami i będzie chciał pojeździć po wsi, czy
    > skoczyć na CPN po flaszkę, to już nie będzie miał czym.

    Jasne. Bo kupno kolejnego kaszlaka to taki straszny problem...

    > Aby nie cierpiało przy tym MZK czy inne prywatne firmy, wystarczy wproadzić
    > zapis, iż przepis nie dotyczy aut służbowych.

    Znasz pojęcie ,,równość wobec prawa"?
    Co, gdy właścicielem jest członek rodziny? Też ma być karany za to, że
    alkomatu w samochodzie nie zainstalował?

    > Zaraz pewnie powiesz, że wszyscy lokalni alkoholicy zarejestrują swoje auta
    > na firmę - pewnie część kierwoców tak zrobi, ale zdecydowana większość nie
    > będzie miała takich możliwości.

    Na pewno nie zrobi tego miłośnik kaszlaków. I na pewno zrobi to
    posiadacz wypasionego Mercedesa - o ile już dawno tego nie zrobił.

    Że też tak idiotyczny pomysł musi się przez grupę co jakiś czas
    przewalać...

    --
    Best regards,
    RoMan