  • 31. Data: 2011-11-30 09:15:15
    Temat: Re: Znów przypadkowa marka
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:jb3khf$6np$1@mx1.internetia.pl...
    > Jest jeszcze UFG, w którym TU sprawdzają bezszkodowość, coraz częściej

    No to niech sprawdzaja... Moje znizki (max) sa uczciwe.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2011-11-30 12:07:04
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Axel waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > No to niech sprawdzaja... Moje znizki (max) sa uczciwe.

    Nie podważam w żaden sposób Twojej uczciwości, miałem na myśli fakt, że
    w Warcie nawet jak 4 lata wstecz miałeś 3 szkody, to i tak dostaniesz
    zniżki na maksymalnym poziomie (ponieważ oświadczyłeś, że w ciągu
    ostatnich 3 lat nie miałeś szkody - co zresztą sprawdzą w UFG) inne
    towarzystwa mogą podchodzić do tego w różny sposób.

  • 33. Data: 2011-11-30 14:20:55
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

> [...]
    > ostatnich 3 lat nie miałeś szkody - co zresztą sprawdzą w UFG) inne
    > towarzystwa mogą podchodzić do tego w różny sposób.

    W Allianz jest rubryczka z pytaniem o okres bezszkodowy/znizki w poprzednim
    ubezpieczeniu.
    IMHO - bez wzgledu na wymagania, jesli odpowiesz zgodnie ze stanem
    faktycznym - nie moga Ci zarzucic, ze napisales nieprawde...

    --
    Axel

  • 34. Data: 2011-11-30 22:32:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Nov 2011 15:04:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Zachodnie mają i wykorzystują. Może w Polsce też w końcu zaczną z tego
    > korzystać.

    Alianz od dawna korzysta. Ciekawe czy to bylo uzasadnione, czy zrobione bez
    pojecia, czy kalka z Niemiec. Ja tez dlugie lata korzystalem, ale cos sie
    skonczylo :-)

    J.

  • 35. Data: 2011-12-03 20:53:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Nov 2011 12:07:04 +0100, Przemysław Czaja

> [...]
    >ostatnich 3 lat nie miałeś szkody - co zresztą sprawdzą w UFG) inne
    >towarzystwa mogą podchodzić do tego w różny sposób.

    Ja miałem maks zniżki na AC i OC. W 2009 miałem szkodę, w 2010
    ubezpieczałem auto, zmieniłem ubezpieczyciela, i dalej miałem maks
    zniżki. Bo w Alianz "przepisywali" zniżki z OC na AC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2012-02-23 23:46:27
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Fakt, to by mogło być ciekawe. Dodatkowo zderzyć to z podziałem
    > wiekowym sprawców.

    I brakiem karków....

    Feromon