  • 21. Data: 2011-11-29 21:48:11
    Temat: Re: Znów przypadkowa marka
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jb2tif$aal$1@mx1.internetia.pl...

    > Jakoś tak ;-) Swoją drogą, ciekawe czy to przenosi się później do innych
    > TU, bo OIDP nie mam na polisie wyszczególnionych zniżek.

    Nie musisz podawac znizek - wystarczy podac, ile lat bezszkodowych miales.
    Kontynuacja ubezpieczenia jest, brak szkod jest.... i starczy.

    --
    Axel

  • 22. Data: 2011-11-29 21:56:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 21:48, Axel pisze:

    > Nie musisz podawac znizek - wystarczy podac, ile lat bezszkodowych
    > miales. Kontynuacja ubezpieczenia jest, brak szkod jest.... i starczy.

    Tylko z tymi zniżkami nie mam tak różowo, przez kilka lat nie chciało mi
    się przerejestrować samochodu na mnie i straciłem ich trochę... Dlatego
    zdecydowałem się na Wartę.

    --
    Paweł

  • 23. Data: 2011-11-29 21:56:55
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > W Warcie OC+NNW wyszło mi taniej niż w Linkach4 itp (mam niemal 32lata) :)

    No to musze sprawdzic, bo jak zmienialem jakis czas temu samochod, to Warta
    (w "moim" automobilklubie, wiec jeszcze z dodatkowa znizka) mi wychodzila 2x
    tyle co Allianz... A niedlugo sie ubezpieczenie konczy...

    --
    Axel

  • 24. Data: 2011-11-29 21:59:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Nie wiem jak inne TU, ale spróbuj ubezpieczyć auto w Warcie jeśli nie
    > ukończyłeś 35 roku życia...

    Dawno już nie miałem 35 lat i w samej Warcie mam zdrowo ponad 20
    lat w zasadzie bezszkodowej historii. Jeden samochód tam jeszcze mam,
    ale drugi w tym roku już zmienił ubezpieczyciela - 30% na OC to raczej
    duża różnica. Pakiety to inna para kaloszy.

  • 25. Data: 2011-11-29 22:01:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > ^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^

    > Zaraz, to Ty pisząc czytałeś inny post niż cytowany? ;)

    Chyba tak... LOL :P nie wiem jak to sie stalo :>

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2011-11-29 22:03:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-29 21:56, Axel pisze:

> [...]
    > Warta (w "moim" automobilklubie, wiec jeszcze z dodatkowa znizka) mi
    > wychodzila 2x tyle co Allianz... A niedlugo sie ubezpieczenie konczy...

    Jak pisałem - w jednym już z Wartą się pożegnałem, w drugim mam czas
    do marca. Coś mi tam "pani agent" tłumaczyła, że były ostatnio dwie
    podwyżki (w tym jedna w listopadzie). Mało mnie to interesuje.

  • 27. Data: 2011-11-29 22:56:36
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Axel waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Nie musisz podawac znizek - wystarczy podac, ile lat bezszkodowych
    > miales. Kontynuacja ubezpieczenia jest, brak szkod jest.... i starczy.

    Jest jeszcze UFG, w którym TU sprawdzają bezszkodowość, coraz częściej
    :)

  • 28. Data: 2011-11-29 23:13:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 21:59, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > ale drugi w tym roku już zmienił ubezpieczyciela - 30% na OC to raczej
    > duża różnica. Pakiety to inna para kaloszy.

    Jak swego czasu szukałem ubezpieczenia, to z polecania nieraz jakiś
    agent mi liczył, cuda na kiju załatwić - ale jak się okazało że silnik
    3.0 to okazywało się "e no wie pan duży silnik tu się niewiele da.." i
    wszędzie wychodziło podobnie, czyli drogo. Link4 był najtańszy, rok temu
    przebiła ich Warta więc się skusiłem.

    --
    Paweł

  • 29. Data: 2011-11-29 23:15:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 21:56, Axel pisze:

    > No to musze sprawdzic, bo jak zmienialem jakis czas temu samochod, to
    > Warta (w "moim" automobilklubie, wiec jeszcze z dodatkowa znizka) mi
    > wychodzila 2x tyle co Allianz... A niedlugo sie ubezpieczenie konczy...

    W Warcie ostatnio to mnie nawet pakiet OC+AC nie przestraszył cenowo,
    mimo że była to oferta bez udziału własnego. IMO rozejrzeć się warto...

    --
    Paweł

  • 30. Data: 2011-11-29 23:16:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 23:13, DoQ pisze:
    > Jak swego czasu szukałem ubezpieczenia, to z polecania nieraz jakiś
    > agent mi liczył, cuda na kiju załatwić - ale jak się okazało że silnik
    ^^^^miał znaczy.

    --
    Paweł