  • 11. Data: 2011-02-11 22:52:33
    Temat: Re: Znów moje 'robale' do obejrzenia - tym razem w Warszawie.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Dzięki!
    > Jeśli tylko widziałeś, a nie masz, to jest do wzięcia pod adresem
    > http://www.toya.net.pl/~wyszomir/kalendarz2011/kalen
    darz.html

    fajne potwory... :)

  • 12. Data: 2011-02-11 23:45:57
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-11 23:52, Marek Dyjor pisze:

    >[...]
    darz.html

    > fajne potwory... :)

    Te na wystawie równie fajne - a tematyka bardziej zróżnicowana (w tym
    roku w kalendarzu były same chrząszcze).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2011-02-12 08:37:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Te na wystawie równie fajne - a tematyka bardziej zróżnicowana (w tym
    > roku w kalendarzu były same chrząszcze).

    chyba jednak do warszawy mi sie nie chce jechać :)

    ale nad kalendarzem to sie zastanawiam czy go nie puścić na drukarkę :)

  • 14. Data: 2011-02-12 11:26:43
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-02-12 09:37, Marek Dyjor pisze:

    > chyba jednak do warszawy mi sie nie chce jechać :)
    >
    > ale nad kalendarzem to sie zastanawiam czy go nie puścić na drukarkę :)

    Twoja wola - licencja na to pozwala:-) Wydruk A4 na drukarce Epson P50
    wygląda całkiem sympatycznie. Większych formatów z wersji plików
    zamieszczonej w sieci nie próbowałem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)