  • 41. Data: 2014-07-09 13:01:00
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    ik-zameldowal-ze-z

    > Czy chociaż jedna osoba będzie złorzeczyć złodziejowi? Wątpię. To się
    > nazywa "niska szkodliwość społeczna czynu"... ;)

    Może nie ukradł tylko schował?

  • 42. Data: 2014-07-09 13:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Przekroczyłeś, to dostałeś.

    Myjk - ustal jakies jedno zdanie.
    Chodzi o wwalkę z niebezpiecznymi burakami czy z kazdym przekroczeniem byle
    gdzie, a najlepiej w miejscach gdzie przynosi to najwieksze zyski?

  • 43. Data: 2014-07-09 13:01:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ale mnie naprawdę nic do tego którędy wozisz słoiki, czereśniaku.

    No i bardzo slusznie, wiec dostosuj sie do panujacej sytuacji i jak nie
    potrafisz sie wlaczyc do ruchu gdy ktos glowna jedzie 60/h to sie przesiadz
    na hulajnoge fujaro jedna.

  • 44. Data: 2014-07-09 13:09:45
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-08 21:11, Hybki pisze:
    > wziął i znikł, a to peszek ;-)
    >
    > http://www.tvn24.pl/stracili-jedyny-fotoradar-strazn
    ik-zameldowal-ze-zniknal,447569,s.html
    Tak to jest, jak zamiast uczciwie pracować ktoś woli "prowadzić
    czynności służbowe". Powinni debila obciążyć równowartością, niech wie,
    jak jest po drugiej stronie.
    Jacek

  • 45. Data: 2014-07-09 13:24:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jul 2014 13:01:35 +0200, Czesław Wiśniak

    > No i bardzo slusznie,

    To się tak nie podniecaj, czereśniaku, bo ci słoik pęknie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 46. Data: 2014-07-09 13:41:35
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > To się tak nie podniecaj, czereśniaku, bo ci słoik pęknie.

    Najbardziej to cie podniecal moj KF, a to "czeresniaku" to z podlaskiego czy
    z Grojca przywiozles ?:)
    Rozumiem, ze tam mniejszy ruch, ale naprawde skoro brakuje ci podstawowych
    umiejetnosci to jeszcze masz przystanek blisko.

  • 47. Data: 2014-07-09 13:49:57
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Budzik wydumał(a) w news:XnsA36582AAED9BDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1 :
    > Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
    > Myjk - ustal jakies jedno zdanie.
    > Chodzi o wwalkę z niebezpiecznymi burakami czy z kazdym przekroczeniem
    > byle gdzie, a najlepiej w miejscach gdzie przynosi to najwieksze zyski?

    Hehe, jemu chodzi o "sprawiedliwość". Polega ona na tym, ze jesli FR stoi
    tam gdzie słuzy jemu (zwalniają) to jest OK ale tam gdzie może sam dostac
    fotkę, już nie :) Oczywiscie jeśli ktoś inny dostanie fotkę a nie on, to OK
    :]
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 48. Data: 2014-07-09 14:06:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-09 12:32, Myjk wrote:
    > Wed, 09 Jul 2014 12:19:43 +0200, Marcin N

    > Skąd założenie, że radar ma być dochodowy?

    Bo kilka zbanrutowało i z nich wtedy zrezygnowano? Oczywiście tak
    naprawdę dotyczy to raczej gminnych.

    Shrek.

  • 49. Data: 2014-07-09 14:15:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 14:06:40 +0200, Shrek

    > Bo kilka zbanrutowało i z nich wtedy zrezygnowano?

    Chciałeś napisać że przyzwyczaiło kierowców do spokojnej jazdy w związku z
    tym przeniesiono je w inne miejsca?

    --
    Pozdor Myjk

  • 50. Data: 2014-07-09 14:15:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jul 2014 11:01:00 +0000 (UTC), Budzik

    > Myjk - ustal jakies jedno zdanie.

    Mam jedno zdanie. FR zmniejszają prędkości przelotowe w danym miejscu bez
    wstrzymywania ruchu jak robią to np. sygnalizatory albo bez wybijania plomb
    z zębów, jak robią to "leżące policjanty".

    Jak dla kogoś problemem jest zdjęcie nogi z gazu czy ujęcie manetki przy
    FR, to dostaje zdjęcie i słusznie. I bez znaczenia czy przekroczył o 15/h
    czy o 60/h skoro tłumaczenie jest jedno i to samo -- i jedno będzie gdy
    kogoś w końcu uszkodzi/zabije.

    --
    Pozdor Myjk