-
1. Data: 2006-11-29 23:03:12
Temat: Znika Pro Futuro
Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
Znika "Pro Futuro"
28.11.2006 18:10
Zarząd Netii informuje, że została podjęta decyzja o połączeniu Netii z jej
spółką działającą pod firmą Pro Futuro SA.
Celem wewnętrznej konsolidacji jest uproszczenie i uczynienie bardziej
przejrzystą struktury kapitałowej Grupy Netia. W opinii zarządu wpłynie to
korzystnie na jej funkcjonowanie poprzez ograniczenie kosztów zarządzania
Grupą Netia, w tym zmniejszenie skali uciążliwych dla prowadzenia
działalności bieżącej rozliczeń wewnątrzgrupowych.
Netia nabyła 100 proc. akcji Pro Futuro w lipcu br. od Jupitera, dataCOM i
PTU.
Pro Futuro jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi transmisji
danych, dostępu do Internetu, usługi hostingowe i przesyłu głosu w
technologii VoIP. Spółka posiada własną, szerokopasmową sieć
telekomunikacyjną Infostradę Futuro powstałą na bazie nowoczesnej
technologii LMDS. Świadczy usługi telekomunikacyjne w Warszawie, Łodzi,
Katowicach, Krakowie, Kielcach, Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Wrocławiu,
Poznaniu, Bielsku-Białej oraz Lublinie.
http://fkn.pl/1,0,1441403,1,rss,wiadomosc.html
Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
Konsolidacje... ciekawe, ilu względnie dużych ISP zostanie na rynku za
rok-dwa? Licząc na palcach wychodzi mi, że 5-6...
pozdr
zasiu
-
2. Data: 2006-11-29 23:33:06
Temat: Re: Znika Pro Futuro
Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>
W artykule <ekl3jd$m1a$1@news.task.gda.pl> zasiu napisał(a):
> Znika "Pro Futuro"
> 28.11.2006 18:10
To było do przewidzenia, Netia postępuje tak ze wszystkimi spółkami, zwłaszcza
tymi niedochodowymi. Mnie najbardziej ciekawi fakt, kiedy zniknie as15833.
--
Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja
-
3. Data: 2006-11-30 09:16:50
Temat: Re: Znika Pro Futuro
Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
> To było do przewidzenia, Netia postępuje tak ze wszystkimi spółkami,
> zwłaszcza
> tymi niedochodowymi. Mnie najbardziej ciekawi fakt, kiedy zniknie as15833.
a po co ma zniknąć 15833. Czy po powstaniu exatela znikął as telenergo czy
też telbanku ?
Albo czy GTSowy lub Energisowy wcieło ? Sam GTS ma kilk ASów część po
ipartners część
po czymś tam jeszcze.
Posiadanie kilku ASów jest wygodne, bo można oddzielić np sieć tranzytową od
dostępowej
i np umożliwia to odsprzedaż zagranicy pomimo np peeringu w WIX/PL-IX.
Marcin
-
4. Data: 2006-11-30 09:39:50
Temat: Re: Znika Pro Futuro
Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>
W artykule <ekm7i4$6if$1@polsl.pl> Marcin Kuczera napisał(a):
>
> a po co ma zniknąć 15833. Czy po powstaniu exatela znikął as telenergo czy
> też telbanku ?
a gdzie jest as polbox-u,multinet-u,piknet-u czy polski online ?
> Albo czy GTSowy lub Energisowy wcieło ? Sam GTS ma kilk ASów część po
> ipartners część
a odnośnie asn energis-a to moim zdaniem on zniknie, bo np: łącze do Teli
przepieli już do asn GTS-u a nowych klientów przypinają już tylko do as8246.
Podobnie dzieje się też z ASN Telbank-u 6778 (dodatkowo tam również starzy
klienci przepinani są na 20804).
> po czymś tam jeszcze.
> Posiadanie kilku ASów jest wygodne, bo można oddzielić np sieć tranzytową od
> dostępowej
akurat netia to ma w czym wybierać :-)
--
Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja
-
5. Data: 2006-11-30 17:43:55
Temat: Re: Znika Pro Futuro
Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)
On Thu, 30 Nov 2006 10:16:50 +0100 I had a dream that Marcin Kuczera
<m...@l...usun-to.pl> wrote:
>> To było do przewidzenia, Netia postępuje tak ze wszystkimi spółkami,
>> zwłaszcza
>> tymi niedochodowymi. Mnie najbardziej ciekawi fakt, kiedy zniknie as15833.
>a po co ma zniknąć 15833.
Bo Netia do tej pory znikała wszystkie przejęte przez siebie ASy.
--
Grzegorz Janoszka
-
6. Data: 2006-11-30 19:48:39
Temat: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
Od: "Tomek" <news@swoboda_.lublin.pl>
>
> Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
>
Szkoda,
z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że różnie
pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z usnięciem
awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
Teraz Netia - żenada, dno, syf.
Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
W-wy.
Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest poniżej
dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...
troszkę się uniosłem, ale grupa właściwa....
T
-
7. Data: 2006-11-30 20:59:37
Temat: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
>> Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
>>
> z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że
> różnie
> pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z
> usnięciem
> awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
> Teraz Netia - żenada, dno, syf.
> Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
> odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
> Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
> radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
> Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
> W-wy.
> Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
> podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest
> poniżej
> dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
> Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
> Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
> klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...
Tak mi sie wydaje, ze najwiekszym potencjalem Futuro byli ludzie i ludzkie
podejscie do klienta. A Netia to korporacja, korporacja to procedury,
procedury to brak elastycznosci wobec klienta. Czyli robi sie cos jak taka
druga Tepsa...
pozdr
zasiu
-
8. Data: 2006-11-30 22:26:29
Temat: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
> Tak mi sie wydaje, ze najwiekszym potencjalem Futuro byli ludzie i
ludzkie
> podejscie do klienta. A Netia to korporacja, korporacja to procedury,
> procedury to brak elastycznosci wobec klienta. Czyli robi sie cos jak taka
> druga Tepsa...
skąd ja to znam... na spotkaniu dot. wymiany ruchu w polsce wyskoczyli
jaka to TP wredna a jacy to oni są super i że się ze wszystkimi peerują..
Ale na uwagę że z mniejszymi się nie chcą peerować (w wix/pl-ix) to ich
reakcja była taka, że wcale nie muszą się peerować z mniejszymi....
Mentalność kalego.. Pani Prezes też to zauważyła..
Marcin
-
9. Data: 2006-12-01 20:25:26
Temat: Re: Znika Pro Futuro
Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>
On Thu, 2006-11-30 at 10:16 +0100, Marcin Kuczera wrote:
> Albo czy GTSowy lub Energisowy wcieło ? Sam GTS ma kilk ASów część po
> ipartners część po czymś tam jeszcze.
Internet Partners powstało z połączenia Internet Technologies
(AS6714) i ATOMu (AS8246).
A teraz doszedł jeszcze AS Energisa.
Jacek
-
10. Data: 2006-12-06 08:10:24
Temat: Re: Znika Pro Futuro
Od: w...@c...net
a ja mam Darmowe Konto WWW na http://freebox.pl :P