eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipZnika Pro FuturoRe: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!feed.news.interia.pl!newsf
    eed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Tomek" <news@swoboda_.lublin.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
    Date: Thu, 30 Nov 2006 20:48:39 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 28
    Message-ID: <ekncum$6ng$1@opal.futuro.pl>
    References: <ekl3jd$m1a$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.66.200
    X-Trace: opal.futuro.pl 1164916502 6896 81.219.66.200 (30 Nov 2006 19:55:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Nov 2006 19:55:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1807
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79317
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
    >

    Szkoda,

    z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że różnie
    pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z usnięciem
    awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
    Teraz Netia - żenada, dno, syf.
    Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
    odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
    Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
    radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
    Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
    W-wy.
    Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
    podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest poniżej
    dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
    Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
    Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
    klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...

    troszkę się uniosłem, ale grupa właściwa....

    T


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: