-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
Date: Thu, 30 Nov 2006 21:59:37 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 31
Message-ID: <ekngnu$bcr$1@news.task.gda.pl>
References: <ekl3jd$m1a$1@news.task.gda.pl> <ekncum$6ng$1@opal.futuro.pl>
NNTP-Posting-Host: inet20908-1.eranet.pl
X-Trace: news.task.gda.pl 1164920385 11675 213.158.197.33 (30 Nov 2006 20:59:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Nov 2006 20:59:45 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Antivirus: avast! (VPS 0652-2, 2006-11-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79318
[ ukryj nagłówki ]>> Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
>>
> z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że
> różnie
> pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z
> usnięciem
> awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
> Teraz Netia - żenada, dno, syf.
> Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
> odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
> Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
> radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
> Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
> W-wy.
> Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
> podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest
> poniżej
> dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
> Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
> Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
> klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...
Tak mi sie wydaje, ze najwiekszym potencjalem Futuro byli ludzie i ludzkie
podejscie do klienta. A Netia to korporacja, korporacja to procedury,
procedury to brak elastycznosci wobec klienta. Czyli robi sie cos jak taka
druga Tepsa...
pozdr
zasiu
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.06 22:26 Marcin Kuczera
- 01.12.06 20:25 Jacek Zapala
- 06.12.06 08:10 w...@c...net
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=