eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipZnika Pro FuturoRe: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
    Date: Thu, 30 Nov 2006 21:59:37 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <ekngnu$bcr$1@news.task.gda.pl>
    References: <ekl3jd$m1a$1@news.task.gda.pl> <ekncum$6ng$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20908-1.eranet.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1164920385 11675 213.158.197.33 (30 Nov 2006 20:59:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Nov 2006 20:59:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0652-2, 2006-11-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:79318
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
    >>
    > z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że
    > różnie
    > pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z
    > usnięciem
    > awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
    > Teraz Netia - żenada, dno, syf.
    > Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
    > odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
    > Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
    > radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
    > Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
    > W-wy.
    > Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
    > podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest
    > poniżej
    > dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
    > Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
    > Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
    > klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...

    Tak mi sie wydaje, ze najwiekszym potencjalem Futuro byli ludzie i ludzkie
    podejscie do klienta. A Netia to korporacja, korporacja to procedury,
    procedury to brak elastycznosci wobec klienta. Czyli robi sie cos jak taka
    druga Tepsa...

    pozdr
    zasiu


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: