eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipZnika Pro Futuro › Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
  • Data: 2006-11-30 19:48:39
    Temat: Re: Znika Pro Futuro,znikną dawni klienci
    Od: "Tomek" <news@swoboda_.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Mimo złej prasy jaką mieli szkoda "Futszaków" :((
    >

    Szkoda,

    z drugiej strony mam od nich (no już od Netii) łącze - pomimo tego że różnie
    pisało się o problemach z futuro, tam nigdy nie miałem propblemu z usnięciem
    awarii, sposobem obsługi i poziomem wiedzy...
    Teraz Netia - żenada, dno, syf.
    Poziom wiedzy konsultantów w nowym HelpDesku - dno, pomijam ich chamskie
    odzywki, albo stwierdzenia typu - "no i co? teraz jest przecież dobrze"
    Głupia sprawa wymiany drobnego elementu powodującego unieruchomienie
    radiolini to dla nich temat nie do przebycia... Pomijam fakt, że wielka
    Netia nie ma w Lublinie ŻADNEGO zapasowego sprzętu, wszystko ściągają z
    W-wy.
    Nie jestem jakimś super wielkiem klientem, niemniej poziom obsługi i
    podejścia do klienta (o ile tu ktoś w ogóle się nim interesuje) jest poniżej
    dna, nawet Blueline w początkach jego działania był lepszy.
    Zgłoszenie i wyegzekwowanie czegokolwiek to walenie głową w mur...
    Być może to celowe podejście, f-mę kupili, więc teraz pozbędziemy się
    klientów po PF - bo w zasadzie po co będą nam przeszkadzać...

    troszkę się uniosłem, ale grupa właściwa....

    T


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: