  • 11. Data: 2010-05-09 20:32:45
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 9 Maj, 20:14, gloon <w...@s...pl> wrote:

    > soryyyy, poszlo na priva ???
    > no to jeszcze raz :
    >
    > oooo, a ty huju nadal tutaj?
    > czy kolegujecie sie blisko z grzybolem ?
    >
    > zapalem swieczke zatem [']
    > Krakuf

    Oj. Trafiłem w czuły punkt ,te kurwiszmate dla święconych hujeczków.
    Tylko ten pedofilek cie posuwał w kakaowe oko . Czy inne batmany
    też ???
    A może glancujesz im kropidła , az do ciała chrystusa ? Czy cóś tam
    jakoś ??
    Na pewno potem jest amen . Ale wczesniej cos do buzi ci wkładaja i
    musisz to połknąc :D
    Ach ,te sekciarskie obrzedy ,pojebane :)

    Nie bardzo sie znam na tych pojebanych rytuałach dla baranów/owieczek
    bozych.

    Ale któregos razu , pewnie zrobie ci amnen.
    Żebys więcej nie rzucał chujami , tak lekko.

    A teraz przekazuje ci znak pokoju, kurwiszmato katolska.
    I leżeć mi ryjem w psim gównie. Tak was tam w Krakófie , prawdziwi
    właściciele Krakowa tresuja , podobno ?
    BeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeMee

  • 12. Data: 2010-05-10 05:50:32
    Od: n...@s...com

    On Sun, 9 May 2010 13:32:45 -0700 (PDT), robertbig <r...@w...pl>
    wrote:

    >Ach ,te sekciarskie obrzedy ,pojebane :)

    Zaskakujace ze tak dobrze znasz te sekciarskie obrzedy.

    newrom co w zyciu sie z takimi nie spotkal.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2010-05-10 05:52:50
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... cišg dalszy
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > On Sun, 9 May 2010 13:32:45 -0700 (PDT), robertbig <r...@w...pl>

    nie karmić troli

  • 14. Data: 2010-05-10 08:25:11
    Od: gloon <w...@s...pl>

    robertbig pisze:

    > A teraz przekazuje ci znak pokoju, kurwiszmato katolska.
    > I leżeć mi ryjem w psim gównie. Tak was tam w Krakófie , prawdziwi
    > właściciele Krakowa tresuja , podobno ?
    > BeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeMee

    w krakufie ?
    pomyliles mnie z kims psie niewierny :P

  • 15. Data: 2010-05-10 11:36:17
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-08 17:34, Grzybol wrote:
    > Pan Xionc się przyznał do molestowania 2 dziewczynek, nie przyznał się do
    > bzykania trzeciej. Dziewczynki z 6 klasy podstawówki. Leciało teraz w
    > TVN24 - ludzie na wsi kochają go tak mocno, jak on kocha małe dziewczynki.
    > Według miejscowych jest święty, a wszyscy go wrabiają:-) To nic że się
    > przyznał... Wojo!!! Nadal go kochasz i jest Twoim idolem??? :-)

    Przykra sprawa. Nie chodzi mi tu o ksiedza, ale o podejscie do Grzybola.
    Ma chlop racje, mimo ze z wiekszoscia postow, ktore napisal sie nie
    zgadzalem. Widze, ze kazdy, kto sie z nim zgadza,to musi byc "pedal" czy
    inny "lachociag". Napisaliscie 12 postow, jakim to psycholem jest
    grzybol, ale nikt nie odniosl sie do szanowanego ksiedza, ktory sam
    przyznal sie do molestowania, co bylo meritum watku. Jak w polityce,
    jezdzi na moto, ma "respect" w srodowisku, wiec zlego slowa nie wolno
    powiedziec. Przykre to jest.

    mleko

  • 16. Data: 2010-05-10 11:50:31
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mleko pisze:

> [...]
    > inny "lachociag". Napisaliscie 12 postow, jakim to psycholem jest
    > grzybol, ale nikt nie odniosl sie do szanowanego ksiedza, ktory sam

    wyrażać opinię publicznie, też trzeba umieć. jak ktoś jest cham, to
    meritum spada na dalszy plan. nie tylko tu, wszędzie.

    > przyznal sie do molestowania, co bylo meritum watku. Jak w polityce,
    > jezdzi na moto, ma "respect" w srodowisku, wiec zlego slowa nie wolno
    > powiedziec. Przykre to jest.

    generalnie mam gdzieś i tego xiędza i całe to pieprzenie. jak ktoś by
    coś zrobił mojej córce, to dostałby w ryj i tyle. ale media polegają na
    tym, że zarabiają na poczytności. jak gość przyzna się do tego, że tak,
    pogłaskałem ją po głowie, tak, przytuliłem jak płakała i była załamana,
    bo ją chłopak rzucił, a prokurator uznał to za molestowanie, to tak,
    przyznał się, że zrobił to o co pytał prokurator i tak, media napiszą,
    że gość przyznał się do molestowania, a my będziemy to komentować.
    pierdolenie i nic poza tym.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 17. Data: 2010-05-10 11:59:41
    Od: n...@s...com

    On Mon, 10 May 2010 13:36:17 +0200, mleko <m...@m...ml> wrote:

    >Przykra sprawa. Nie chodzi mi tu o ksiedza, ale o podejscie do Grzybola.

    Wisz, na juznecie ma sie takie podajscie na jakie ktos sobie zasluzy.

    >grzybol, ale nikt nie odniosl sie do szanowanego ksiedza, ktory sam
    >przyznal sie do molestowania, co bylo meritum watku.

    Meritum jest takie ze stwierdzenie 'sie przyznal, wiem bo widzialem w
    tvn' jest zenujace i nie swiadczy najlepiej o mozliwosciach
    stwierdzajacego.

    > Jak w polityce, jezdzi na moto, ma "respect" w srodowisku, wiec zlego slowa nie
    wolno
    >powiedziec. Przykre to jest.

    Wolno, tylko wazna sa dwie rzeczy. Raz ze trzeba miec jaja i sie
    podpisac pod tym zlym slowem. A dwa trzeba dysponowac wiedza, a nie
    'faktami' faktu, tvn czy tvp.
    Taka jest moja koncepcja.
    Niestety na razie odnosze wrazenie ze wiekszosc chcialaby dzialac
    zgodnie z rozkazem 'osadzic i rozstrzelac'.

    pozdr
    newrom
    PS. Jesli faktycznie zlamal prawo to powinien dostac max wyrok, ze
    wzgl na to ze byl ksiedzem ktorego w naszym spoleczenstwie obdarza
    sie sporym kredytem zaufania.

  • 18. Data: 2010-05-10 12:04:54
    Od: gloon <w...@s...pl>

    robertbig pisze:

    > Ale któregos razu , pewnie zrobie ci amnen.
    > Żebys więcej nie rzucał chujami , tak lekko.

    nie strasz pajacu,
    znasz bauera ???

  • 19. Data: 2010-05-10 12:12:36
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-10 13:50, gildor wrote:
    > wyrażać opinię publicznie, też trzeba umieć. jak ktoś jest cham, to
    > meritum spada na dalszy plan. nie tylko tu, wszędzie.

    Nie bronie kolesia, ale w tym watku wyrazil sie sensownie i na temat.
    Cala reszta odpowiedzi odnosila sie tylko i wylacznie do autora.

    > generalnie mam gdzieś i tego xiędza i całe to pieprzenie. jak ktoś by
    > coś zrobił mojej córce, to dostałby w ryj i tyle.

    No to lajtowo. Ile ma lat cora? Jak powyzej 16 to moze warto dostac
    tylko w ryj od taty za "cos zrobienie"?

> [...]
    > bo ją chłopak rzucił, a prokurator uznał to za molestowanie, to tak,
    > przyznał się, że zrobił to o co pytał prokurator i tak, media napiszą,

    Tak, ale przyznal sie, nie do glaskania i przytulania, pocieszania.

    Byl to duszpasterz, mial teoretycznie misje, a niszczyl dzieciaki i
    zaspokajal chore zadze. Do tego kreowal sie na "kul" ksiedza
    motocykliste, ktory jest blisko mlodziezy. Nie dziwie sie mediom, ze
    podlapaly temat.

  • 20. Data: 2010-05-10 12:12:57
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > PS. Jesli faktycznie zlamal prawo to powinien dostac max wyrok, ze
    > wzgl na to ze byl ksiedzem ktorego w naszym spoleczenstwie obdarza
    > sie sporym kredytem zaufania.

    Niestety prawo nie jest mściwe, więc z racji piastowanego stanowiska
    dostanie pewnie najmniejszy wymiar kary.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01