  • Data: 2009-02-06 18:41:21
    Temat: Re: Znalezione w sieci.
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości
    news:gmhv07$6il$1@news.onet.pl...

    > Jak widać, już w tamtych czasach radzili sobie z wahaniami poboru
    > energii. No i jeszcze jeden morał z tej opowiastki - jacy my, Polacy,
    > byliśmy zastraszeni...

    W owych czasach w przeciętnym gospodarstwie domowym był przeważnie tylko
    jeden TV. W pokoju na suficie wisiała jedna żarówka 60W a nie stado
    halogenów 30Watowych. Nie było komputerów, ciągle czuwających pracujących
    routerów, czuwających TV, kin domowych i mnóstwa innych zżeraczy energii.

    A czyż nie bywało już że nadmierne włączanie grzejników elektrycznych w
    mroźne dni kończyło się wysypywania sieci w różnych krajach?
    Myślę że jednak nie jest to takie proste.
    Wydaje mi się że w przypadku gdy obciążenie sieci postępuje w miarę wolno w
    skali 2-3 godzin to owszem energetycy zdołają to opanować ale gdy nastąpi
    gwałtownie to w parę minut trudno bedzie wyhamować blok energetyczny i może
    chyba jednak wypaść z synchronizmu z siecią.

    Tak myślę.

    Marko