    Subject: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Date: Tue, 30 Jan 2018 10:17:06 +0100

    W dniu 2018-01-28 o 07:37, Ghost pisze:

    > Użytkownik  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Pytanie kiedy pierwszy raz otrzymałeś urzędowa informacje z której
    > wynikałoby ze nadal jesteś właścicielem. Nie wiem jak długo trzeba
    > trzymać takie umowy sprzedaży, ale jeśli to typowe piec lat, to
    > zgłaszasz, ze 7 lat sprzedałeś auto umowy nie posiadasz, i cześć.

    Jeżeli samochód został faktycznie sprzedany i przerejestrowany, to wtedy
    tak - po 5 latach można już spokojnie umowę wrzucić do niszczarki.
    Jeżeli nie samochód nie został przerejestrowany, to lepiej trzymać, nie
    wyrzucać :-) A przy pierwszej okazji, która wskazuje, że nowy użytkownik
    nie zamierza zajmować się przerejestrowaniem (przychodzący mandat)
    szybko zawiadomić WK i ubezpieczalnię, że auto zostało sprzedane
    okazując umowę. Zresztą ubezpieczalnię, to zawsze warto zawiadomić od
    razu po sprzedaży samochodu. Ode mnie ubezpieczyciel chciał okazania
    umowy, gdy zawiadamiałem, że nie jestem już właścicielem samochodu.