  • Data: 2018-01-27 20:30:51
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 stycznia 2018 20:29:01 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
    wiem od kiedy jest ta publiczna baza ale na stan dzisiejszy tak jakby nie byl
    samochod ubezpieczony.

    > Falszywe zgloszenie kradziezy auta to konsekwencje sa duzooo wieksze nic
    nieprzerejestrowanie czy nieubezpieczenie auta.

    > Co do zgloszenia w urzedzie - takie cos nie przejdzie. Trzeba miec jakis dokument
    albo chociaz dane nabywcy. A ja nie mam nic, wiatr w polu.

    > Pozostaje obdzwonic ubezpieczalnie moze gdzies sa oplacane skladki bo jak nie to
    ciezko cokolwiek zrobic.

    > Swoja droga chyba musi jezdzic przed przegladu bo na dowodzie jest miejsce na 6
    stempli tylko a minelo 7 lat.. a zeby wymienic dowod to chyba przerejstrowac trzeba.

    > Eh ciekawe.

    A jak jezdzic bez przegladu to pewnie tez bez OC i dlatego publiczna baza UFG
    pokazuje brak ubezpiecznia, to juz wogole samochod widmo. Poza tym ze wiem gdzie
    parkowal rok temu... (mandat)