  • 111. Data: 2018-01-30 11:49:40
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Zgłoś na policję.
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-01-30 o 09:55, Liwiusz pisze:

    > Komornik nie zabiera samochodu, tylko dokonuje zajęcia.

    Złote usta 2018 :-)

  • 112. Data: 2018-01-30 11:53:30
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Uzasadnione przypuszczenie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 11:44, Jatu pisze:
    > Użytkownik "Yakhub" <a...@a...aa> napisał w wiadomości

    >>> Art. 132. 1. Policjant zatrzyma dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe)
    >>> w
    >>> razie:

    > pojazdu i okazywać razem z DR.

    Nie ma obowiązku pisemności pod rygorem nieważności.

    --
    Liwiusz

  • 113. Data: 2018-01-30 11:58:35
    Temat: Re: Znalezienie. Alimenty.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > klimat sie zmienia ale jak ide do kolesia co nie placi alimentow to
    > parkuje 2 ulice wczesniej :-)

    I nie boisz się tam iść ?
    Może okazać się, że to ty masz płacić te alimenty.
    Bedziesz bardzo blisko.

  • 114. Data: 2018-01-30 11:58:42
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Poldek" wrote in message

    W dniu 2018-01-29 o 22:46, Cavallino pisze:

    >To nic nie daje. W razie sporu można się wylegitymować potwierdzeniem
    >wysłania przesyłki do urzędu. Co w niej było - tego nie wiadomo. Może
    >wycinki z gazet o gotowaniu na gazie? Jedyna w miarę skuteczna metoda to
    >pismo wydrukowane w 2 egz. zanosimy osobiście do urzędu. Jeden egz.
    >zostawiamy w urzędzie, a na drugim uprzejmie prosimy o przystawienie
    >pieczątki "Wpłynęło dnia [data dostarczenia na urzędu]" i podpis urzędnika.

    W tej chwili można elektronicznie zgłosić fakt zbycia pojazdu. Dostajesz
    potwierdzenie z EPUAP, że złożyłeś taki dokument.
    BTW - samochód, który sprzedałem 2.01 ktoś zatankował bez płacenia tydzień
    później, o czym dowiedziałem się od mojego dzielnicowego. Na szczęście
    sprawa była krótka - ksero umowy, ksero potwierdzenia z EPUAP, zeznanie o
    sprzedaniu auta i cała sprawa zajęła 10 minut (i mam nadzieję, że to
    koniec). Ale co się nadenerwowałem przez weekend, to moje (wizytówkę
    dzielnicowego z prośbą o kontakt zastałem w drzwiach po powrocie z ferii
    zimowych w piątek w nocy).

    --
    Axel

  • 115. Data: 2018-01-30 12:06:01
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    > Nie ma obowiązku pisemności pod rygorem nieważności.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Nie rozumiem.
    Możesz wyjasnić co napisałeś ?

  • 116. Data: 2018-01-30 12:09:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 12:06, Jatu pisze:
    > wiadomości news:p4pira$hd6$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie rozumiem.

    To by wyjaśniało, dlaczego takie bzdury tu piszesz, skoro nie rozumiesz
    elementarnych prawnych pojęć :)

    > Możesz wyjasnić co napisałeś ?

    Chodzi o to, że nie trzeba posiadać pisemnego upoważnienia, a tym
    bardziej nie ma takiego "formalnego" wymogu.

    --
    Liwiusz

  • 117. Data: 2018-01-30 12:42:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-30 o 11:12, J.F. pisze:

    >Jako wierzyciel jestem tego samego zdania.
    >Jako dłużnik miałbym inne zdanie.

    >Obiektywnie uważam, że powinien być natychmiastowy miesięczny areszt
    >za takie szwindle.

    A nie ma ?
    Tylko nie "natychmiastowy" patrzac na wyczyny komornikow.

    Natychmiastowo to obywatel powinien miec prawo strzelic w pysk w
    komornika, gdy ten dokonuje niewlasciwego zajecia.
    Zreszta kto wie, czy nie ma ... ale bez immunitetu lepiej nie
    sprawdzac :-)

    I natychmiastowo to sady powinny karac komornikow za przekroczenie
    uprawnien.

    >Bo co prawda jako wierzyciel mam jakieś tam prawa do wszczynania
    >postępowania karnego czy grzywnowego wobec takiego dłużnika, ale to
    >sprawa na lata, a wynik niepewny. Skutek jest taki, jakby dawać lanie
    >dziecku w trzy miesiące po przewinieniu - czyli żaden.

    A nie ma czegos o utrudnianiu czynnosci komorniczych czy tez o mienu
    zajetym ?

    J.

  • 118. Data: 2018-01-30 13:12:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 10:50:43 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > I dlatego banki tak namietnie wpisuja sie w DR :-) przeciez >wiadomo ze jak tam
    bank siedzi to sprzedajacy MUSI przedstawic >zaswiadczenie z banku ze splacil kredyt
    inaczej takiego auta sie >nie zarejestruje czyli WK po swojemu interpretuje wyrok SN
    :-)

    Jak nie zarejestruje?
    Zarejestruje tylko bank będzie dalej jako współwłaściciel
    Nikt Tobie nie broni kupić auta(udziału w aucie) w którym Bank ma 51% udziału.
    Tak jak nie ma zakazu kupowania nieruchomości z wpisana hipoteką.

  • 119. Data: 2018-01-30 13:51:11
    Od: p...@g...com

    --Jak nie zarejestruje? Zarejestruje tylko bank będzie dalej jako współwłaściciel

    a czasami nie bedzie :-)

    Pojazd może być zarejestrowany i dopuszczony do ruchu nawet, jeśli jeden ze
    współwłaścicieli nie wyraża na to zgody i nie jest uwidoczniony w dowodzie
    rejestracyjnym - orzekł WSA w Krakowie

    http://www.rp.pl/artykul/809442-Rejestracja-samochod
    u--urzad-wyda-dowod-rejestracyjny-wbrew-woli-wspolwl
    asciciela.html

  • 120. Data: 2018-01-30 14:47:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Jan 2018 10:20:28 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > mercedesów, oczywiście na dzień licytacji się rozpłynęły.

    Jak to rozplynely, rozumiem leasing zabrał?

    --
    Marek