  • 161. Data: 2018-02-05 07:40:29
    Temat: Re: Znalezienie. Umowa.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 06:14, Jatu pisze:
    > wiadomości news:p582an$7dd$3@node1.news.atman.pl...

    > Ale część, czyli prawda.

    > Ale często, czyli prawda.

    Stojący zegarek też dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę, co nie
    znaczy, że może służyć do wskazywania godziny.

    --
    Liwiusz

  • 162. Data: 2018-02-05 07:42:23
    Temat: Re: Znalezienie.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 06:21, Jatu pisze:
    > wiadomości news:p582ef$7dd$4@node1.news.atman.pl...

    > Znów chcesz błyskać swoją głupotą?
    > Oczywiste jest ze ty nie musisz znać wszystkich wyroków SN.

    Nie znam wszystkich, ale wiem, że wszystkie wyroki SN są prawomocne i
    ostateczne natychmiast po wydaniu. Zatem twoje pytanie "czy ten wyrok SN
    jest prawomocny" znów pokazuje twoją głupotę i niewiedzę.

    > Możesz wykazać się swoją - zaryzykuję - inteligencją, i podać jakieś
    > inne wyroki SN w tej sprawie, zamiast pieprzyć bez sensu.

    Wystarczy, że podałem jeden. Drugi nic nie wniesie do mojej argumentacji.

    --
    Liwiusz

  • 163. Data: 2018-02-05 08:35:05
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

> [...]
    > ostateczne natychmiast po wydaniu. Zatem twoje pytanie "czy ten wyrok SN
    > jest prawomocny" znów pokazuje twoją głupotę i niewiedzę.

    Nie bierzesz pod uwagę umów międzynarodowych zawartych przez Polskę.
    Znów pokazujesz swoją głupotę i niewiedzę.

  • 164. Data: 2018-02-05 08:38:51
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    > Stojący zegarek też dwa razy na dobę pokazuje dobrą godzinę, co nie
    > znaczy, że może służyć do wskazywania godziny.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Jeżeli ty czasami piszesz prawdę, to nie znaczy że mozna tobie wierzyć
    w wszystkim.
    Udowodnij to co piszesz, nie każdy wierzy w ciebie.

  • 165. Data: 2018-02-05 10:53:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 08:38, Jatu pisze:
> [...]
    > w wszystkim.
    > Udowodnij to co piszesz, nie każdy wierzy w ciebie.

    Nie musi. Głupiec może pozostać głupcem.

    --
    Liwiusz

  • 166. Data: 2018-02-05 12:09:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie znam wszystkich, ale wiem, że wszystkie wyroki SN są prawomocne i
    >ostateczne natychmiast po wydaniu. Zatem twoje pytanie "czy ten wyrok
    >SN jest prawomocny" znów pokazuje twoją głupotę i niewiedzę.

    Jesli sie nie myle - w jednej sprawie.
    Bo nawet SN zaklada ze w innej sprawie sedzia rejonowy moze, ale nie
    musi, opierac sie na wyroku SN.

    Co prawda jak sie nie oprze, to grozi, ze w apelacji uchyla, albo SN
    uchyli ...

    A jesli jest przeciwny ?

    J.

  • 167. Data: 2018-02-05 12:14:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 12:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Jesli sie nie myle - w jednej sprawie.
    > Bo nawet SN zaklada ze w innej sprawie sedzia rejonowy moze, ale nie
    > musi,  opierac sie na wyroku SN.

    Nie chodzi o to, kto się na czym musi opierać, tylko o to, czy wyroki SN
    są prawomocne. Są tylko takie wyroki. Jatu po prostu znów używa słów,
    których znaczenia nie rozumie.

    > A jesli jest przeciwny ?

    To niech go ten przygłup wskaże, nie widzę powodu, aby argumentować
    przeciwko swoim wypowiedziom.

    --
    Liwiusz

  • 168. Data: 2018-02-05 12:51:18
    Temat: Re: Znalezienie. ETS.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl>

    > Nie chodzi o to, kto się na czym musi opierać, tylko o to, czy wyroki SN
    > są prawomocne. Są tylko takie wyroki.
    >
    > Liwiusz

    Znów piszesz bzdury.
    Wyrok SN nie jest ostateczny i nie musi być prawomocny.
    Można odwołać się do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.

  • 169. Data: 2018-02-05 13:13:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-05 o 12:51, Jatu pisze:
> [...]
    > Wyrok SN nie jest ostateczny i nie musi być prawomocny.
    > Można odwołać się do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.

    Możliwość zaskarżenia tamże nie powoduje, że wyrok nie jest ostateczny
    lub że nie jest prawomocny. Zachęcam do lektury obszernej literatury,
    którą - jak widać - omijasz od czasów dzieciństwa szerokim łukiem i
    ciągle bawisz się w używanie pojęć, których nie rozumiesz.

    --
    Liwiusz

  • 170. Data: 2018-02-05 17:42:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-02-2018 o 12:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Jesli sie nie myle - w jednej sprawie.

    Wyrok zawsze jest w jednej sprawie.
    Nijak nie oznacza to prawa precedensu.