  • 111. Data: 2010-08-24 14:17:51
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:oljvr54g4aie$.9xhj7aoypo4b$.dlg@40tude.net...

    > Wygodniejsze to czasem niż targanie czegoś większego, zwłaszcza jak czytać
    > chce się w tramwaju :)

    Dawno ze zbiorkomu nie korzystalem co prawda, ale ksiazka w kieszeni czy
    torbie miesci sie bez problemow i wazy ze 300g. Chyba, ze segregator 'wiedzy
    i zycia' chcesz wozic ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 112. Data: 2010-08-24 15:37:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 15:17:51 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > torbie miesci sie bez problemow i wazy ze 300g. Chyba, ze segregator 'wiedzy

    Większość książek które mam w kieszeń nie wejdzie :) Plecak to co innego,
    ale:

    - więcej jak jednej raczej w plecaku nosić nie będę
    - niektóre książki mam wyłącznie w postaci elektronicznej (głównie
    obcojęzyczne z domeny public domain)
    - pozostaje kwestia obejrzenia choćby i kawałka filmu :)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 113. Data: 2010-08-25 11:55:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
> [...]
    _end.html

    > O kurwa, spadłem z krzesła. Buchachachachacha.
    > Nie wierzę że są aż tacy idioci na tym świecie, żeby się na to nabrać, to
    > po prostu niemożliwe.

    Uwazaj - usiadz wygodnie i nie pij niczego:

    http://tinyurl.com/33s69lw

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 114. Data: 2010-08-25 17:36:42
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    > przy słuchawkach niżej, przy głośnikach bardzo silnie), teraz mam 5330 i
    > jest już okej. Z tym, że nie używam pokładowego odtwarzacza, bo jest
    > skrajnie niewygodny (używam FolderPlaya pracującego na ogg, duża ilość
    > plików rozpoznawalnych przez domyślny zwalnia system, a ogg jest dla niego
    > przezroczysty no i przy okazji bardziej wydajny)

    Wygląda ciekawie ta nokia 5330, rzeczywiście odbiera też tv?

    > Musi Ci ktoś zrobić ślepy test, potem będziesz kierował się słuchem, a nie
    > obrazem :)
    > Większość komórek obecnie gra dobrze, aczkolwiek trzeba zawsze sprawdzić
    > czy nie ma niezdejmowalnych dopalaczy. Najlepiej na klasyce, praktycznie
    > nie toleruje nawet cienia kompresji.

    Fakt, często człowiek sugeruje się że coś ma grać lepiej szczególnie jak
    wydał na to sporo pieniędzy. Wtedy ślepy test może być dość brutalny. Myślę
    że niektórzy specjalnie go nie robią ;-)
    Muszę przetestować jakieś nowsze modele komórek i porównać z moim
    playerkiem. Zawsze to o jeden gadżet mniej do noszenia.

    pzdr
    Krzychu

  • 115. Data: 2010-08-25 17:56:50
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "Krzychu" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > większość tak słucha. Ciekaw jestem jak dźwiękowo wypadają SonyEriccson z
    > logo walkman - może też mają dźwięk audiofilski jak mój playerek? Tylko
    > czy można używać dowolnych słuchawek?

    Zona ma W995 i gra znacznie gorzej nawet od iPoda, czyli kiepsko po prostu.
    ;)

    > Ten playerek sony zrobił na mnie naprawdę dobre wrażenie. Sony, po latach
    > upierania się przy swoim atrac-u zamiast mp3 i konieczności wgrywania
    > muzyki tylko ich programem wreszcie poszli po rozum do głowy i zrobili tak
    > jak wszyscy a nawet lepiej bo muzykę można umieszczać w osobnych folderach
    > i po nich nawigować.

    Ktory dokladnie kupiles? Mam ciagle w szafie leciwego sony vgf ap1 i
    przyznam, ze do dzisiaj nie udalo mi sie znalezc przenosnego mp3, ktory
    gralby lepiej i do tego mial przyzwoite wyjscie linioweo. W szafie lezy
    wlasnie przez te durne oprogramowanie sony i przerabianie wszystkiego na ich
    format.

    Pozdrawiam
    Kamil

    Kupowałem go z ponad rok temu, model E436, 4GB ramu, radio, odtwarza mp4
    avc.
    Model podstawowy, tani i ładny. Teraz są już nowe modele, chyba mają
    dodatkowo dyktafon i nagrywanie z radia.
    Ma tylko wyjście na słuchawki oraz złącze do podpinania kabla usb do
    komputera i do stacji dokującej. Co ciekawe
    trudno kupić stację dokującą do niego bo sony i owszem robi stacje ale do
    ... ipoda.

    pzdr
    Krzychu

  • 116. Data: 2010-08-25 18:14:54
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:qk85fq4r4rxx$.1ghgixl6rneyp$.dlg@40tude.net...

    > Twój odtwarzacz nie ma dźwięku audiofilskiego. Żaden audiofil nie będzie
    > słuchał dźwięku skompresowanego. Ba, będzie się krzywił na CDA.

    Dla mnie ma. Ale to oczywiście moje subiektywne odczucia. A prawdziwemu
    audiofilowi to i koncert na żywo może sie nie spodobać ;-)

    > Jest tak od dawna.

    Nie wiem czy od dawna, jeszcze chyba ze 2-3 lata temu sony oferowała tylko
    playery do których można było wgrywać muzykę jedynie ich programikiem sonic
    stage. Jeśli chodzi o odtwarzanie po folderach to z kolei nie mają tej opcji
    różne markowe playery typu ipody, creativy czy inne i-coś tam co mnie
    skutecznie do nich zniechęcało że o cenie nie wspomnę.

    pzdr
    Krzychu

  • 117. Data: 2010-08-25 18:38:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 25 Aug 2010 20:14:54 +0200, Krzychu napisał(a):

> [...]
    >
    > Dla mnie ma. Ale to oczywiście moje subiektywne odczucia. A prawdziwemu
    > audiofilowi to i koncert na żywo może sie nie spodobać ;-)

    Tiaa, ta cała orkiestra przeszkadza mu w studiowaniu akustyki sali ;)

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 118. Data: 2010-08-25 21:02:19
    Od: kamil <k...@g...com>

    On Aug 25, 7:14 pm, "Krzychu" <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > różne markowe playery typu ipody, creativy czy inne i-coś tam co mnie
    > skutecznie do nich zniechęcało że o cenie nie wspomnę.

    Żona miała do niedawna poczciwego Creative'a Zen (jakis z pierwszych
    serii, mial z 6 lat przynajmniej) i najwieksza zaleta byla wlasnie
    mozliwosc skopiowania folderow z MP3 na dysk playera i mozliwosc
    odtwarzania wybranych, a nawet usuwania ich z dysku z poziomu
    odtwarzacza z tego co pamietam. Genialny sprzecik, do tego brzmial
    calkiem przyzwoicie i szkoda, ze sie utopil.

    iPoda nie trawilem za iTunes'y odkad kilka lat temu mialem pierwsza
    serie. Po zmianie komputera myslalem, ze po prostu muzyke soft przegra
    na nowy dysk, kliknalem w SYNC i... skasowal wszystko z iPoda. Teraz
    na nowego muzyke kopiuje pluginem to winampa albo ephpodem i smiga.
    Kupilem glownie ze wzgl. na dosc pojemny dysk w swojej cenie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 119. Data: 2010-08-26 22:19:29
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "kamil" <k...@s...com> napisał(a):

    >Zgodzisz sie na slepy test? Bylbys zdaje sie pierwsza osoba na swiecie,
    >ktora go zda. :>

    a czytac dokladnie ze zrozumieniem umiesz?

  • 120. Data: 2010-08-30 10:07:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kell a" <k...@n...com> wrote in message

    > a czytac dokladnie ze zrozumieniem umiesz?

    Masz na mysli te bzdury o przygluchej cioci, podczas gdy zatwardziali
    audiofile nie sa w stanie wskazac prawidlowo, ktory kabel za kotara gra?

    Pozdrawiam
    Kamil