    Subject: Re: Znaki i sygnały
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 1 Nov 2016 11:02:30 +0100

    W dniu 2016-11-01 o 10:18, Cavallino pisze:

    > To, że taki pojazd jest pojazdem uprzywilejowanym.

    > Bo ponieważ?
    > Naklejki na drzwiach o niczym nie decydują, prawo ich nie wymienia jako
    > warunku do czegokolwiek.

    Bo ponieważ nadal nie mam do czynienia z właściwymi warunkami zatrzymania.
    Poza terenem zabudowanym nie wystarczy pojazd uprzywilejowany,
    nalepek nie miał, więc jest to zwykłe auto, w którym ktoś by sobie
    zaświecił lampeczki i włączył syrenę. O ile dobrze pamiętam rozporządzenie,
    to najpierw jest mowa o prawach policjanta umundurowanego, potem
    nieumundurowanego, a na koniec już tylko policjanta i zawsze było
    śmiesznie jak
    padało pytanie po czym się rozpoznaje policjanta jak jest nieumundurowany?
    (kiedyś jeszcze chyba był obowiązek w terenie niezabudowynym wystawienia
    pojazdu (radiowozu) w sposób widoczny dla zatrzymywanego)