  • Data: 2016-11-01 21:38:08
    Temat: Re: Znaki i sygnały
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-01 o 17:49, Tomasz Pyra pisze:

    > Pojazd nie ma znaczenia.
    > Zatrzymuje nie pojazd a policjant.
    >
    > Poza terenem zabudowanym musi być "łatwo rozpoznawalny", co w sumie oznacza
    > że ma być umundurowany, w terenie zabudowanym może być po cywilnemu (art 6
    > PoRD).

    Warunki kontroli drogowej to jest odrębne rozporządzenie.
    I tam jest napisane, że poza obszarem zabudowanym policjant (jedynie
    umundurowany) zatrzymuje
    czy też wydaje polecenia kierującemu z pomocą urzadzeń nagłasniających,
    świetlnych - jakoś tak. Czyli w sumie zatrzyma mnie niejako pojazd czy jego
    wyświetlacz, ale musi tego dokonac umundurowany policjant.
    Więc dopóki nie widzę policjanta -jaki jest - umundurowany czy nie,
    to mogę zignorować. Dodatkowo wku...a mnie, że nawet nie potrafią
    wyświetlacza przerobić na język polski i świecą tym Follow me.
    Nie znam języka i sprawa się zamyka :-)