eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipZnak jakoci usługi dostępu do Internetu › Re: Znak jakoci us3ugidostepu - Ranking
  • Data: 2002-10-25 08:54:18
    Temat: Re: Znak jakoci us3ugidostepu - Ranking
    Od: "Marcin Kapski" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Operator A ma swietne lacze zagraniczne, ale nienajlepiej w kraju.
    > Operator B ma swietne lacza do innych krajowych, fatalne w swiat.
    >
    > Uzytkownik X jest programista, zdalnym pracownikiem firmy francuskiej.
    > Poprzez szyfrowane polaczenie IPsec laczy sie z urzadzeniem dostepowym
    > podlaczonym do sieci jednego z francuskich operatorow. Dobre polaczenie
    > jest dla niego niezbedne.
    >
    > Uzytkownik Y jest nastolatkiem, z Internetu korzysta glownie jako zrodla
    > muzyki i filmow sciaganych od kolegow (wszyscy w kraju).

    Nie rozumiem, co z tego kto kim jest ?
    Jak idziesz do salonu i kupujesz samochód to pytasz sie czy ma np. kolo
    zapasowe albo zapalniczke, albo wycieraczki ?
    Nie bo jest to standard!
    Wiec nie poruszaj tematu ze jeden koles ma w dupie wycieraczki bo mieszka w
    californi a drugi je potrzebuje bo mieszka w lasach tropikalnych bo jest -
    wyto bledne rozumowanie cieraczki sa w standardzie kazdego samochodu.

    w sprawie internetu ? co coz, uwazam ze jest pare wyznacznikow okreslajacych
    lacza i dostep do internetu, bo przeciez ktos kto sie nie zna to podpisuje
    na umowie:
    ..
    146. Dostawca internetu zapewnia dostep do internetu* na poziomie 10Mbit!
    (jak fajnie nie ?)
    ..
    ..
    ..
    ..
    * tzn do routera brzegowego

    I czlowiek ktory sie nie zna cieszy sie jak glupi!
    Ale w umowie nie ma:
    - zdania o gubieniu pakietow miedzy roznymi routerami
    - opoznienia wracania pakietow
    - ilosci dostepnych lacz za routerem brzegowym (i do jakich sieci)
    itd itp
    - ilosci uzytkownikow
    - gwarancji pasma chociazby w dostepie do routera brzegowego

    itp itd
    a sytuacja moze wygladac ze isp (tak samozwanczo go nazwalem) ma 100 userow
    i 1 neo+ na dodatek awaryjne.Nie zwraca czesci abonamentu za przerwy krotsze
    niz 5 h itp itd

    Wydaje mi sie ze na tak kiepska jakosc uslug swiadczonych w naszym kraju
    (nie uogolniam bo czasami jest ok - zdarza sie:)) pozwala sam rynek. I warto
    by bylo ustalic chociazby punkty jakie isp powinien spelniac, lub umiescic
    na umowie i gwarantowac.
    Jestem Za taka incjatywa!



    I nie mowie o TPSA ktora woli inwestowac w reklame niz w dobra obsluge
    klientow.
    Pozdrawiam
    Marcin Kapski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: