  • 1. Data: 2012-06-12 21:18:09
    Temat: Znak drogowy
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Na obwodnicy Trójmiasta (S6, droga ekspresowa) przy kilku węzłach postawiono znaki
    informaujące w formie: nazwa węzła, poniżej symbolicznne skrzyżowanie dróg
    dwupasmowych, wszystko na zielonym tle. Nie mogę znaleźć jaki to (formalnie) znak.
    Może mi ktoś wskazać?

    AdamK

  • 2. Data: 2012-06-12 21:39:28
    Temat: Re: Znak drogowy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Klobukowski w
    ups.com>:

> [...]
    > skrzyżowanie dróg dwupasmowych, wszystko na zielonym tle. Nie mogę
    > znaleźć jaki to (formalnie) znak. Może mi ktoś wskazać?

    Fotka?

    P.S.

    I naucz czytnik łamać wiersze

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2012-06-12 21:46:15
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    ups.com>:

    > Fotka?

    Hm, trochę źle to zapamiętałem:
    https://maps.google.pl/?ll=54.501461,18.461847&spn=8
    8.281465,158.027344&t=w&z=3&layer=c&panoid=jWz-9gIqY
    2zpjeh4gvxaHA&cbll=54.501461,18.461847&cbp=13,-345.1
    127091052291,,0,-1.7300718624249072

    > P.S.
    >
    > I naucz czytnik łamać wiersze

    Bardzo bym chciał, ale Google Groups nie potrafi :(

    AdamK

  • 4. Data: 2012-06-12 22:01:00
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 12:18:09 -0700 (PDT), Adam Klobukowski napisał(a):

> [...]
    dwupasmowych, wszystko na zielonym tle. Nie mogę znaleźć jaki to (formalnie) znak.

    Tak, jest to znak E-20a.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2012-06-12 22:28:35
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Tuesday, 12 June 2012 22:01:00 UTC+2, MadMan wrote:

> [...]
    dwupasmowych, wszystko na zielonym tle. Nie mogę znaleźć jaki to (formalnie) znak.

    Dziękuję. Nigdzie jednak nie mogę go znaleźć - jest E-20 dotyczący autostrad,
    ale E-20a nigdzie. Przejrzałem isip.sejm.gov.pl to co tam dotyczy znaków
    drogowych i tam też nic na ten temat. Potrafisz może wskazać gdzie ten znak
    jest zdefiniowany? Z góry dziękuję.

    AdamK

  • 6. Data: 2012-06-12 22:31:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Klobukowski w

    ups.com>:

> [...]
    8.281465,158.027344&t=w&z=3&layer=c&panoid=jWz-9gIqY
    2zpjeh4gvxaHA&cbll=54.501461,18.461847&cbp=13,-345.1

    Czyli typowy znak z grupy E

    > Bardzo bym chciał, ale Google Groups nie potrafi :(

    Dlatego napisałem "naucz", a nie skonfiguruj

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2012-06-12 22:44:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adam Klobukowski w
    ups.com>:

> [...]
    Może mi ktoś wskazać?

    > Dziękuję. Nigdzie jednak nie mogę go znaleźć - jest E-20 dotyczący autostrad,

    Który można stosować na drogach ekspresowych (wtedy zielone tło) -- tzw
    rozporządzenie "dla drogowców"

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-06-12 23:04:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 13:28:35 -0700 (PDT), Adam Klobukowski napisał(a):

> [...]
    > drogowych i tam też nic na ten temat. Potrafisz może wskazać gdzie ten znak

    Oczywiście -
    http://sipdata-abc.lex.pl/dane/dzienniki/03/d03l81/z
    al1_6.pdf

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2012-06-12 23:21:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Tuesday, June 12, 2012, 11:04:21 PM, you wrote:

> [...]
    dwupasmowych, wszystko na zielonym tle. Nie mogę znaleźć jaki to (formalnie) znak.

    Strona 18 PDFa, sadysto :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-06-12 23:28:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:5067129557$20120612232143@squadack.com>:

> [...]
    dwupasmowych, wszystko na zielonym tle. Nie mogę znaleźć jaki to (formalnie) znak.

    AK i tak nie znajdzie ma nic o "a" w kontekście E-20 ;P

    --
    Tomasz Nycz