  • 11. Data: 2011-07-07 10:10:25
    Temat: Re: Znajdź ziarenko prawdy :)
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    szerszen napisał(a):
    > kształt i proporcje głowy wszystkie nacje mają bardzo zbliżony, a już
    > napewno amerykanie, z europejczykami, bo w dużej mierze sami są
    > potomkami tychże

    A ja sie podepne, bo moj kolega sie ozenil i kurde po jakims czasie mu
    sie kask na leb nie miesci, jakby od gory cos uwieralo. Europejczykiem
    jest jakby co. O co kaman?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 12. Data: 2011-07-07 10:19:57
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > A ja sie podepne, bo moj kolega sie ozenil i kurde po jakims czasie mu
    > sie kask na leb nie miesci, jakby od gory cos uwieralo. Europejczykiem
    > jest jakby co. O co kaman?

    babe ma na glowie, ot co!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 13. Data: 2011-07-07 12:06:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mają, ale nie każdemu pasują.

    tak samo jak i w polsce, dlatego problemem nie jest to gdzie kask był
    wyprodukowany, czy też na jaki rynek, trzeba pójść przymierzyć, ocenić itd,
    tak jak z butami

  • 14. Data: 2011-07-07 12:07:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:iv418p$glq$...@m...internetia.pl...

    > A ja sie podepne, bo moj kolega sie ozenil i kurde po jakims czasie mu sie
    > kask na leb nie miesci, jakby od gory cos uwieralo. Europejczykiem jest
    > jakby co. O co kaman?

    kobita mu sie zborsuczyła i rogi mu rosną ;)

  • 15. Data: 2011-07-08 14:57:22
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > A ja sie podepne, bo moj kolega sie ozenil i kurde po jakims czasie mu
    > sie kask na leb nie miesci, jakby od gory cos uwieralo. Europejczykiem
    > jest jakby co. O co kaman?

    Jak mawia poeta, nie rucha sie zon kumpli ;P

    --
    pozdr
    Rogal