  • Data: 2011-07-07 10:08:03
    Temat: Re: Znajdź ziarenko prawdy :)
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-07 11:35:31 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    >> Nie zakładałbym się o to.
    >
    > napisałem zbliżony,

    No więc ten "zbliżony" w praktyce oznacza: uwiera albo nie.

    > i co sugerujesz, że na półce w sklepie dla amerykańskich motocyklistów
    > masz pułki "dla murzynów", "dla latynosów", "dla mulatów", "dla
    > białych" itd ;)

    To by było takie niepoprawne politycznie, już abstrahując od
    sensowności z punktu widzenia biznesowego ;-)

    > jakoś nie wydaje mi się, mają wszystkie kaski takie same, niezależnie
    > od tego, czy kupi go czarny, biały, żółty, czy czerwony, czy też
    > mieszanki ich, kaski są te same i maja pasować

    Mają, ale nie każdemu pasują. Osobiście jestem posiadaczem głowy w
    typie "Arai" i wszystkie Szuje mnie cisną (jak już pisałem,
    hamerykanckie nieco mniej, dżapskie pasują jak ulał). Nie da się
    podpasować wszystkim, liczy się statystyka. Widać gościom z Szuja
    wyszło, że statystycznie hamerykańce mają czaszki 2 mm bardziej wypukłe
    tu, a 3 mm bardziej płasko tam. A skoro i tak robią inne zewnętrzne
    skorupy, to se zmienili i profil styroporu.

    de Fresz