  • Data: 2011-07-07 06:56:19
    Temat: Re: Znajdź ziarenko prawdy :)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iv2dq9$kc4$...@i...gazeta.pl...

    > Nie jestem antropologiem - ale czasem czytam, a lektura n.p. metki z
    > ciucha jakigos duzego miedzynarodowego koncernu sklania do refleksji.

    super, ale jeden gada o zupie, a drugi o dupie, rozmiarówka to jedno, a
    kaształt i proporcje głowy czy ciała to drugie, czyli tłumacząc, to że
    amerykańska maryarka w rozmiarze m będzie równa europejskiej xl, to jedno,
    ale to nie znaczy, że nagle rękawy w marynarce amerykańskiej, będą takie
    długie, że potencjalny właściciel takich rąk będzie mógł wiązać sznurówki na
    stojąco

    kształt i proporcje głowy wszystkie nacje mają bardzo zbliżony, a już
    napewno amerykanie, z europejczykami, bo w dużej mierze sami są potomkami
    tychże