  • 1. Data: 2009-03-10 17:11:45
    Temat: Zna ktos te kombinezony?
    Od: b...@g...com

    Witam,

    Chce kupic kombinezon na moto i znalazlam na allegrogo RST PRO.
    Wyglada spoko ale nie slyszalam o tej marce. Zna to ktos?

    http://allegro.pl/item578532231_rst_pro_kombinezon_m
    otocyklowy_skorzany.html

    Dzieki

  • 2. Data: 2009-03-10 19:44:04
    Temat: Re: Zna ktos te kombinezony?
    Od: Rafal G <R...@g...com>

    On 10 Mar, 18:11, b...@g...com wrote:
    > Wyglada spoko ale nie slyszalam o tej marce. Zna to ktos?

    Ja mam skorzane kombi Forza PC2, przejechane 7000 km od lipca do
    grudnia w niekoniecznie dobrych warunkach(zarowno >30 C w slonce jak 3
    stopnie w deszczu, raz nawet snieg ) i spisuje sie bez zarzutu, nie
    farbuje ubran pod spodem, nie pruje sie, material praktycznie nie jest
    zniszczony - wyglada na to ze jeszcze posluzy.
    Protektory ma Knoxa twarde poza tym na plecy ktory wyglada marnie -
    ja jezdze w zolwiu.
    Kupilem na MotoTargu za 850 zl i jak na te cene nie mam nic do
    zarzucenia.
    Kolega ma skorzany kombinezon Rift i burty Forza - tez nie narzeka.
    Nie polecam kaskow RST - odpadaja te nakladane spojlery, sa glosne a
    glowna ochrona przed parowaniem jest wlot na czole ktory przepuszcza
    powietrze nawet jak jest zamkniety.
    Troche opinii -> http://tinyurl.com/ciuchy-RST.

    --
    Rafal
    CBR & CB 450 S [sprzedam]

  • 3. Data: 2009-03-10 21:30:37
    Od: b...@g...com

    On Mar 10, 7:44 pm, Rafal G <R...@g...com> wrote:
    > On 10 Mar, 18:11, b...@g...com wrote:

    > Ja mam skorzane kombi Forza PC2...

    A to jest jakos powiazane z RST? Ten sam producent czy jak?
    Mialam nadzieje ze moze ktos tych RST uzywal i ma opinie. Patrzylam na
    strone producenta (http://www.rst-moto.com/index.php/products/C10/)
    to wyglada to niezle ale warto zawsze poznac opinie prawsziwych
    uzytkownikow.

    Dzieki

  • 4. Data: 2009-03-10 21:45:52
    Od: Rafal G <R...@g...com>

    On 10 Mar, 22:30, b...@g...com wrote:

    > A to jest jakos powiazane z RST? Ten sam producent czy jak?

    To jest taki model, kombinezon Forza 2 czesciowy, na glownej stronie
    RST go nie ma ale jest np. tu:
    http://www.motor-passion.pl/
    podobnie jak model ktory chcesz kupic.

    > Dzieki

    Prosze

    --
    Rafal
    CBR & CB 450 S [sprzedam]

  • 5. Data: 2009-03-10 21:52:40
    Od: b...@g...com

    A rozumiem teraz. Dzieki za odpowiedz i opinie o tych skorach.

  • 6. Data: 2009-03-11 11:01:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Chce kupic kombinezon na moto i znalazlam na allegrogo RST PRO.
    > Wyglada spoko ale nie slyszalam o tej marce. Zna to ktos?

    ja mam kurtke RST. Jestem zadowolony. Zamek moglaby miec tylko troche
    mocniejszy (ma b. drobne zabki) ale póki co po 1,5 sezonu nie dzieje sie nic
    niepokojacego.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI