  • 21. Data: 2012-01-18 16:05:51
    Temat: Re: Zn?w protesty przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie pleć, dziecię, od rzeczy...

    Poraz kolejny udowadniasz, ze wiesz tylke co zjesz :/

    sz.

  • 22. Data: 2012-01-18 16:14:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 15:25:53 +0100 osobnik zwany yabba
    wystukał:

    to gdzie są te regulowane ceny paliw?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2012-01-18 16:23:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-18, masti <g...@t...hell> wrote:

    > to gdzie są te regulowane ceny paliw?

    http://www.orlen.pl/PL/DLABIZNESU/HURTOWECENYPALIW/S
    trony/default.aspx

    Myslisz ze stacje zarabiaja 1,00-1,50 PLN na litrze paliwa?

    Nawet nizej tam jest napisane:
    Na wysokość cen detalicznych paliw wpływają przede wszystkim:
    - podatki nakładane na paliwa, czyli VAT i akcyza
    [...]

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-01-18 16:38:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > Na wysokość cen detalicznych paliw wpływają przede wszystkim:
    > - podatki nakładane na paliwa, czyli VAT i akcyza

    Przede wszystkim to rzad nie pozwala produkowac paliw prywatnym
    przedsiebiorstwom, tylko wtedy mozna mowic o wolnym rynku i konkurencji !

    sz.

  • 25. Data: 2012-01-18 16:45:33
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Przede wszystkim to rzad nie pozwala produkowac paliw prywatnym
    > przedsiebiorstwom, tylko wtedy mozna mowic o wolnym rynku i konkurencji !

    A to jest zgodne z konstytucją?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 26. Data: 2012-01-18 16:47:52
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A to jest zgodne z konstytucją?

    A co mnie to obchodzi, nie mam pojecia. W konstytucji jest tez zapis, ze
    masz prawo do bezplatnego leczenia, tak ?

    sz.

  • 27. Data: 2012-01-18 17:14:17
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Wena się skończyła 13 grudnia 1982 roku. Komuna przytarła nam tak
    > nosa, że do dzisiaj się nie pozbieraliśmy :(

    Szkoda to czytać. Chyba wszędzie widzisz komunę, to typowe dla ubóstwa
    umysłowego ludzi, którzy dają się nabrać na nowego typu propagandę. Teraz
    przez wieki za wszystko będzie winna komuna. Napisz jak zobaczysz białe
    myszki.

  • 28. Data: 2012-01-18 18:10:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 15:25:53 +0100 osobnik zwany yabba
    > wystukał:

    > to gdzie są te regulowane ceny paliw?

    Nawet jakby ktoś sprzedawal paliwo po 0,01 zł, to i tak musi doliczyć
    obowiązkowo akcyzę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 29. Data: 2012-01-18 18:24:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello TM,

> [...]
    > umysłowego ludzi, którzy dają się nabrać na nowego typu propagandę. Teraz
    > przez wieki za wszystko będzie winna komuna. Napisz jak zobaczysz białe

    O czy ty piszesz, facet? To, że tobie się przytrafiają białe myszki
    nie swiadczy o tym, że wszyscy tak mają. A skoro nie było cię na
    swiecie 13 grudnia 1982 roku, to sprawdź w podrecznikach historii, kto
    wtedy rządził i co sie wtedy stało.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2012-01-18 18:34:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > O czy ty piszesz, facet? To, że tobie się przytrafiają białe myszki
    > nie swiadczy o tym, że wszyscy tak mają.

    Pewnie nie - Ty nie masz z tym problemów?

    > A skoro nie było cię na
    > swiecie 13 grudnia 1982 roku, to sprawdź w podrecznikach historii, kto
    > wtedy rządził i co sie wtedy stało.

    Jakoś nie łapię - stan wojenny to 13 grudnia 1981, coś tam się działo
    z okazji 1 rocznicy SW (jakaś akcja "Nowe związki na Powązki", "Niech
    żyje "Solidarność").

    Możesz rozjaśnić, co masz na myśli z tym "przycieraniem nosa"?