  • 11. Data: 2012-01-18 14:39:23
    Temat: Re: Znów protesty przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Człowieku, zastanów się -- przecież teraz nami rządzą ci, którzy wtedy, w
    > latach osiemdziesiątych, mieli tyyyyyle weny! Stąd, czy aby jesteś
    > przekonany, że to dobra droga do normalności?

    Nie do konca, jesli juz. Ci co mieli te wene zostali wtedy odsunieci na bok
    a rzadza kolaboranci. Taka prawda.

    sz.

  • 12. Data: 2012-01-18 14:53:45
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    szufla wrote:

    > Aleeeeeee, teraz mamy demo-kracje. Ktos ich wybral, wiec moga robic co
    > chca. Dostali tzw. przyzwolenie i to 2x wiec swiadczy to tylko o tym, ze
    > albo ludzie sa debilami, albo Polacy to bogaty narod. Wsio. Jest dobrze :)

    A teraz pomyś chwilę. Niby dlaczego ma u nas być po np. 4.5 kiedy w tuż obok
    jest po 8 (Austria)?

    Gospodarka centralnie planowana się skończyła jakieś 23 lata temu.

    \SK

  • 13. Data: 2012-01-18 14:56:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Zgadzam się z Tobą.
    > Akcja z Wiejską spacyfikowaną na tydzień odniosłaby lepszy oddźwięk.

    Gospodarka planowana się kończyła 23 lata temu. Wiejska ci benzynki taniej
    nie da bo nie ona ją robi. Jeśli w reszcze strefy wolnego handlu ceny są w
    okolicach 8zł/l to nie masz się co dziwić że u nas nie chcą być po 4zł/l.

    \SK

  • 14. Data: 2012-01-18 15:09:31
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A teraz pomyś chwilę. Niby dlaczego ma u nas być po np. 4.5 kiedy w tuż
    > obok
    > jest po 8 (Austria)?

    Chcialbys, zeby byla po 8 ?

    > Gospodarka centralnie planowana się skończyła jakieś 23 lata temu.

    Cos ci sie pokrecilo, w kwestii paliw caly czas mamy gospodarke centralnie
    planowana.

    sz.

  • 15. Data: 2012-01-18 15:12:40
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Gospodarka planowana się kończyła 23 lata temu. Wiejska ci benzynki taniej
    > nie da bo nie ona ją robi.

    A ty dalej to samo. Owszem, to wlasnie "Wiejska" robi benzyne. Jesli uwazasz
    inaczej to spytaj sie co czeka przedsiebiorce gdyby chcial sam sobie ja
    wyprodukowac.

    sz.

  • 16. Data: 2012-01-18 15:13:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl>

    szufla wrote:

    > Nie do konca, jesli juz. Ci co mieli te wene zostali wtedy odsunieci na
    > bok a rzadza kolaboranci. Taka prawda.

    Tak, oczywiście...

    Nie pleć, dziecię, od rzeczy...

    \SK

  • 17. Data: 2012-01-18 15:15:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A ty dalej to samo. Owszem, to wlasnie "Wiejska" robi benzyne. Jesli
    > uwazasz inaczej to spytaj sie co czeka przedsiebiorce gdyby chcial sam
    > sobie ja wyprodukowac.

    Takim nie przemówisz. Wiedzą lepiej co komu potrzebne i będą ci wmawiać że
    to dla twojego dobra.

    Marek

  • 18. Data: 2012-01-18 15:25:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <...@b...spamu.informa.pl> napisał w
    wiadomości news:vkviu8-ljn.ln1@fust.cc...

> [...]
    > okolicach 8zł/l to nie masz się co dziwić że u nas nie chcą być po 4zł/l.

    To niech Wiejska odczepi się od tego, kto komu i za ile sprzedaje benzynę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2012-01-18 15:30:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-18, Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl> wrote:

> [...]
    > okolicach 8zł/l to nie masz się co dziwić że u nas nie chcą być po 4zł/l.

    A ile Ty lat zyjesz, ze nie wiesz co sie sklada na cene paliwa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-01-18 15:39:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-18, Sebastian Kaliszewski <...@b...spamu.informa.pl> wrote:

    > A teraz pomyś chwilę. Niby dlaczego ma u nas być po np. 4.5 kiedy w tuż obok
    > jest po 8 (Austria)?
    >
    > Gospodarka centralnie planowana się skończyła jakieś 23 lata temu.

    To czemu centralnie wszystkim krajom ustalaja minimum akcyzy na paliwo?

    --
    Artur
    ZZR 1200