  • 31. Data: 2023-10-25 07:20:19
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    A hejter policzył ilu ludzi w ogóle chce kupić nowe auto, czy założył że
    wszyscy?

    Bo skoro jest nas już dwóch, to może wyjść, że 100% planujących zakupy
    chce kupić bev, a nikt spalinowego.

  • 32. Data: 2023-10-25 09:17:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-24 o 23:25, io pisze:
    > To tak, jak w Polsce.

    Nie taka skala dopłat i nie taka siła nabywcza zarobków

  • 33. Data: 2023-10-25 09:19:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Będziemy jeździli w większości starymi gratami a nowe to będą elektryki.

    A ty się okrętu spodziewasz?

    Na nowego ani elektryka ani spalinowego Kowalskiego nie będzie stać
    (razem z podatkami)
    Zostaną tylko używane. Założę się że zabytkowe będą w cenie.

    Normalnie Kuba ;-)

  • 34. Data: 2023-10-25 09:51:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-25 o 07:18, Cavallino pisze:
    > I ja też.

    Zdradź chociaż w jakiej branży robisz i weźmiesz to w lizing ;-)

  • 35. Data: 2023-10-25 10:14:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jak kupię to napiszę.

    Ale nie masz jeszcze sprecyzowanych potrzeb czy nie chcesz zapeszać?

    > czysta kalkulacja.

    Masz prąd za darmo? Mi przy obecnych stawkach za prąd wychodzi, że
    najtaniej jest obecnie jeździć na LPG.

  • 36. Data: 2023-10-25 10:21:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.10.2023 o 07:20, Cavallino pisze:

    > A hejter policzył ilu ludzi w ogóle chce kupić nowe auto, czy założył że
    > wszyscy?

    No fakt io nie podał żadnych ram czasowych i ilościowych, ale to że ma
    jakieś deskorolko podobne gówno, z oszołamiającą mocą 7KM, czyni go od
    razu hejterem?

    > Bo skoro jest nas już dwóch, to może wyjść, że 100% planujących zakupy
    > chce kupić bev, a nikt spalinowego.

    No to muszę cię zmartwić będzie was 50% albo i mniej procent, bo ja
    akurat zamierzam w ciągu 1-2 lat kupić nowy spalinowy. Teraz możesz iść
    się pociąć.

  • 37. Data: 2023-10-25 10:49:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 10:14 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Ale nie masz jeszcze sprecyzowanych potrzeb czy nie chcesz zapeszać?

    Mam wybrany, ale jeszcze nie zamówiony.
    To czy zamówię zależy od wielu zmiennych.

    > Masz prąd za darmo? Mi przy obecnych stawkach za prąd wychodzi, że
    > najtaniej jest obecnie jeździć na LPG.

    Mam swoją fotowolatikę i przestrzeń dla drugiego elektryka.

    TG

  • 38. Data: 2023-10-25 11:08:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mam swoją fotowolatikę i przestrzeń dla drugiego elektryka.

    Sądzę, że gdybyś jeszcze miał szyb wiertniczy i własną ropę to byś
    zrezygnował z elektryka :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 39. Data: 2023-10-25 11:30:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.10.2023 o 09:17, _Master_ pisze:

    > Nie taka skala dopłat i nie taka siła nabywcza zarobków

    A gdzie żyjesz?

  • 40. Data: 2023-10-25 11:37:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2023 o 11:08 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Sądzę, że gdybyś jeszcze miał szyb wiertniczy i własną ropę to byś
    > zrezygnował z elektryka :)

    Obok jednej mojej działki na Lubelszczyźnie znaleźli gaz ziemny. Kto wie
    :-)

    TG