    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Date: Sun, 5 Nov 2023 02:47:47 +0100

    W dniu 04.11.2023 o 11:36, Trybun pisze:

    > Niby gdy na drogach było 20 razy mniej trumien to nie szło się dostać do
    > ww przybytków? To nie postęp ludzkości a degradacja na własne życzenie.

    No więc ... w dużych miastach "szło się dostać", ale już spoza miast nie
    bo transport ze wsi czy nawet obrzeży miast jest mniej opłacalny niż w
    centrach co właśnie rozwiązuje się dopuszczając transport indywidualny.
    Nie jest rozwiązaniem dopłacanie do podmiejskich autobusów bo i tak będą
    kursować rzadziej niż miejskie i nikt nie będzie z nich zadowolony.

    No i konie :-)