eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie? › Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Date: Tue, 30 Aug 2011 17:46:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <j3j0kh$cfe$1@news.onet.pl>
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
    <j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
    <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
    <j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <j3g2us$tin$1@news.onet.pl>
    <j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl> <4e5be6a4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3gpna$pv7$1@inews.gazeta.pl> <j3ip5s$5ap$1@news.onet.pl>
    <j3ipr4$al7$1@news.onet.pl> <j3irv2$m9b$1@news.onet.pl>
    <j3itk0$nbl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aci148.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314719185 12782 83.25.60.148 (30 Aug 2011 15:46:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Aug 2011 15:46:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    In-Reply-To: <j3itk0$nbl$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394896
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-30 16:54, Kuba (aka cita) pisze:
    > ale rozumiesz różnice między rozszczelnieniem silnika po nalaniu
    > syntetyka, a próbą uszczelniania silnika przez lanie minerała?

    jedno jest skutkiem drugiego

    >
    > Napisałem wyraźnie, ze po rozszczelnieniu wymieniłem uszczelniacze....
    > to raz, a dwa - skoro na minerale auto przejechało wiele kilometrów i
    > taki samochód kupiłem a później zmiana na sytnetyk spowodowała
    > perturbacje, któych wczesniej nie było.

    wlałeś syntetyk przed wymianą uszczelniaczy czy po?

    > Na jakiej podstawie oceniach silnik jako parch?

    takiej, że po wlaniu syntetyka zaczął "przeciekać" jak durszlak... Dla
    mnie to parch, a nie silnik.


    >
    > ps. ten silnik zrobił później w naszych rękach kolejne 150tys km bez
    > najmniejszej awarii ...

    ja na syntetyku zrobiłem 700 tyś. i o czym to świadczy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: