eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie?Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 30 Aug 2011 00:53:49 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
    <j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
    <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
    <j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <j3g2us$tin$1@news.onet.pl>
    <j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl> <4e5be6a4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <j3gve1$78o$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j3gve1$78o$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <4e5c187d$0$3504$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.251.216
    X-Trace: 1314658429 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3504 83.25.251.216:9726
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394785
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-29 23:13, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4e5be6a4$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2011-08-29 15:16, Cavallino pisze:
    >>
    >>> Albo nie rozumiesz co czytasz, albo celowo przekręcasz to o czym
    >>> dyskutujemy (dyskutowaliśmy o silniku bez wycieków, które mogą się
    >>> pojawić po zastosowaniu syntetyka).
    >>
    >> Ale takie podstawowe pytanie - którędy miałby ten olej zacząć uciekać
    >> z silnika i dlaczego?
    >> Bo coś mam wrażenie że opowiadasz nie dość że legendy, to jeszcze
    >> kompletnie poprzekręcane.
    >
    > LOL !!!!
    > Kolejny, który jak czegoś nie słyszał, to to coś nie istnieje?

    Ależ słyszałem wielokrotnie, nawet sam widziałem na własne oczy.
    Tyle że zasadniczo się różniło od tych legend które wypisujesz.

    To że z dziurawego silnika olej rzadszy będzie się wylewał chętniej niż
    olej gęstszy, to jest oczywiste - wystarczy porównać który jak wylewa
    się z butelki (zwłaszcza jak jest trochę chłodniej). W silniku jest tak
    samo.
    Jeszcze lepsze "właściwości" przeciwucieczkowe będzie miał gęsty olej do
    skrzyń biegów, a już najlepsze towot napakowany do silnika zamiast
    oleju, bo wycisnąć go nieszczelnością będzie jeszcze trudniej.

    Niemniej to nie żaden uszczelniający syf, a po prostu sparciałe
    uszczelniania przez które olej mineralny ucieka może i w tempie dla
    niektórych akceptowalnym, a jakieś 0W już nie.

    Tyle że po prostu silnik albo jest szczelny, albo nie. Niczego się tu
    rodzajem oleju nie wyleczy, ani nie pogorszy.
    Po prostu jak olej znika, to tyle zysku, że przejście w dół z klasą
    oleju zazwyczaj będzie po prostu tańsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: