-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
Date: Mon, 29 Aug 2011 13:05:05 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl>
References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
<j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: afnz78.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1314615907 2788 178.42.103.78 (29 Aug 2011 11:05:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2011 11:05:07 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110826-0, 2011-08-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394665
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
news:j3fofp$lu6$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-08-29 09:05, Cavallino pisze:
>> Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości news:
>>
>>> skoro syntetyk trzyma parametry (np. lepkość) w szerszym zakresie to
>>> niby dlaczego miałby się gorzej zachować w starszym silniku?
>>
>> Może mieć lepsze właściwości myjące i wypłukać zanieczyszczenia które
>> uszczelniają silnik, których brak może spowodować problemy.
>> Ale to dotyczy przejścia w drugą stronę, jak był syntetyk to co miał
>> wypłukać to już wypłukał.
>
> Z tym wypłukiwaniem to masz legendy z epoki PRL i dużych fiatów i
> maluchów, gdzie lało się jakiś syf, a potem po nalaniu lepszego oleju
> działy się cuda. Uszczelki mają Ci uszczelniać silnik, a nie nagar.
I wolisz całkowity brak uszczelnienia i remont silnika, czy jednak
pozostanie przy mineralnym/półsyntetyku?
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.11 13:42 Olo
- 29.08.11 13:49 Cavallino
- 29.08.11 14:10 to
- 29.08.11 14:27 Ukaniu
- 29.08.11 14:39 Cavallino
- 29.08.11 15:00 Ukaniu
- 29.08.11 15:07 Cavallino
- 29.08.11 15:07 Olo
- 29.08.11 15:08 Olo
- 29.08.11 15:13 GR001
- 29.08.11 15:16 Cavallino
- 29.08.11 15:18 Olo
- 29.08.11 15:22 to
- 29.08.11 15:24 Ukaniu
- 29.08.11 15:27 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=