eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmieniacie już opony?Re: Zmieniacie już opony?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zmieniacie już opony?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1...@i...pl>
    <2...@g...com>
    <m2dru2$8ng$1@dont-email.me>
    Date: Fri, 24 Oct 2014 21:07:25 +0200
    Message-ID: <1y8lro6b2i30.5fua5ekodket$.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1414177624 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12629 82.143.187.50:56868
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547882
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 24 Oct 2014 17:40:56 +0200, dddddddd napisał(a):
    > W dniu 2014-10-24 12:29, Przemek pisze:
    >> A ja zapytam:
    >> jeżeli mam 4 identyczne opony, ale 2 mają słabszy bieżnik, to na której osi je
    montować? Jak w przypadku napędu FWD, a jak RWD?
    >>
    > ja w rwd lepsze zakładam na przód z prostej przyczyny - na tyle się
    > zużywają szybciej (ja nie hamuję, tylko przyspieszam :)

    Ale wiesz - jest drugi punkt widzenia - gorsze na tyl, niech sie
    zuzyja szybko, bedziesz mial dwie srednie opony i dwie dobre, nowe :-)

    Ale zima, to w rwd chyba lepsze na tyl - i mniejsze ryzyko ze tyl
    ucieknie na zakrecie, i pod gore latwiej ruszyc.

    > w fwd też dawałem lepsze na przód - wiem kiedy powinienem jechać wolniej
    > w zakręcie ze względu na słabe opony na tyle,

    Wiesz ? zazdroszcze.

    > a w krytycznej sytuacji
    > dużo ważniejsza jest dla mnie droga hamowania i skrętność przednich kół

    Tylko ze na sniegu jest mniejsze dociazenie przedniej osi i obie osie
    bardziej rownomiernie hamuja niz na asfalcie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: